Gå til innhold

Flere som føler seg stygg og feit???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal i konfirmasjon til helga og har prøvd hele dagen å finne noe å ta på meg. Såg ut som et telt i alle klærne. Dro hjem fra byen og tårene har rent hele dagen.sambo har prøvd å trøste så godt han kan .. Har nå til slutt klart å funnet noe som jeg kan kle på meg, men føler meg ikke helt vel...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler meg ikke på topp nei..

LIker å være gravid og det ser jo "greit ut" når jeg står, men når jeg setter meg så syns jeg jeg bare ser feit ut.. kan jo ikke stå hele dage heller...

uffa oss

Skrevet

Er det klærne som gjør at du ikke føler deg vel?

Jeg har hatt en slik periode jeg også, men magen begynner heldigvis å synes såpass at det har gått over:) hehe...

Men syntes selv at håret var umlig, huden fæl osv... Så jeg dro til friøren og til hudpleier. Det var verdt HVER krone. I dag tok jeg spray tan og jeg har ikke følt meg så bra på lenge:)

Plei deg selv litt så skal du se at du straks føler deg mer vel:) Prøv også å gå litt i de klærne før konfrimasjonen slik at du blir vant til de:) Jeg syns iallefall de klærne blir mer behagelig da:)

det var mine råd;)

Skrevet

Ja når det blir sånn så er det bare STORE doser med egoistisk egenpleie som funker! Gå til frisøren og kjøp ny sminke og lekkert undertøy. Det får ihvertfall meg til å føle meg bedre. :-)

Skrevet

JA, føler meg helt elendig!

Men, i går bestilte jeg meg time hos frisør, tok litt sol og skal ut og kjøpe meg noen nye klær som sitter fint på - tror det kommer til å hjelpe jeg :o)

Skrevet

Jeg skal også i konfirmasjon, men syns det er kjekt med mammakjole! Det er fint å strutte litt, syns jeg. Det er ingen som forventer at du skal se tynn ut, og du kan spise så mye du orker uten at noen syns det er rart. Jeg syns du skal tenke over den fantastiske grunnen til at magen er stor, og bare nyte det! (Det er straks verre etter fødselen.. Da skal liksom magen være vekk, men det tar jo sin tid :) )

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Hmm...liker jo å gå gravid, men når mannen begynner å kommentere utseendet, så JA!!

Skrevet

Jaa, føler meg noen ganger bare tjukk og feit!! Har ikke skikkelig mage enda, men endel av buksene er for trange, så må gå i endel som jeg egentlig ikke liker.... vil vente til jeg er litt større før jeg kjøper mamma bukse. Har dårlig hud, føler meg bare litt dass av og til!!

Sambo synes jeg er flott da, så det er jo hyggelig men.....dere vet jo jenter, hjelper ikke hva andre sier om man føler seg ugly selv!

Skrevet

Jaaaaaa...

Vil ha på bunad på 17.mai men kan ikke...Buhu:( Jeg vil det! Nesten trist at jeg ikke kan ha den på..Får den sikkert over puppene, men det blir så trangt å gå slik en heeel dag..

Skrevet

Føler meg ganske feit til tider nå ja. Er ikke så ille når magen er skikkelig oppblåst, da ser jeg bare kjempegravid ut hehe :)

Men føler meg ikke så stygg for tiden nei hihi :) Var så trøtt og uopplagt i 1. trim og DA følte jeg meg fæl da, men nå som jeg er mer opplagt og orker mer føler jeg meg flott hehe ;)

Skrevet

Jeg er stor i utgangspunktet (og da snakker jeg ikke om 5 kilo pluss, jeg snakker om å kjøpe de største størrelsene klær eller stormote)

Nå er jeg i uke 26, og endelig kan jeg også kle meg i trange overdeler. Jeg er jo gravid og magen er penest når den står ut ;)

Mitt beste tips er altså å fremheve man er gravid, da ser man slankere ut enn om man skjuler det :)

Det er en her som sier at egenpleie er en god ting.

Det er jeg KJEMPE enig i.

I dag er det lørdag så det er kanskje litt for sent til konfirmasjon i morgen. Men farging av hår, en god ansiks skrubb og krem et fotbad osv gjør susen. Har du ikke penger til å gjøre det hos proffer gjør det sjøl :)

Jeg er neglebiter. Gikk på Cubus og kjøpte meg løsnegler med fransk manikyr. Kostet ca 100 kroner og jeg følte meg som en million ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...