Anonym bruker Skrevet 3. mai 2007 #1 Skrevet 3. mai 2007 Er det virkelig sånn at man binder barnet fast til senga, slik at det ikke kan snu seg eller bevege seg noe særlig? Jeg har nemlig aldri sett en sånn nattpose...
Gjest Skrevet 3. mai 2007 #2 Skrevet 3. mai 2007 Jepp, sånn er det. Er liten forskjell fra det og bruk av seler egentlig, men gir restriksjoner til barnet uansett. Men barnemishandling, neeeei. Det er jeg ikke enig i. Rett og slett fordi barn må ha restriksjoner for å lære.
Gjest Skrevet 3. mai 2007 #3 Skrevet 3. mai 2007 Tull! De har god plass til å røre seg,de er bare hindret fra å snu seg helt rundt og havne på magen.Brukte til sønnen min jeg,og han sov på siden,ikke noe probem det.
♥BergensJente m/ Keiser♥ Skrevet 3. mai 2007 #4 Skrevet 3. mai 2007 Småen min sover i en sånn pose om natten.. Men det er ikke noe som det går ann å binde han fast med på den, og det hadde jeg aldri gjort heller.. På dag tid når han skal sove har han ikke den på, og da finner jeg han som regel i ett hjørne av sengen, så jeg synest det er betryggende at han har den på om natten.. Og det virker ikke som han har noe imot den heller.. Den er romslig og god..=o)
Frk. Hattifnatt Skrevet 3. mai 2007 #5 Skrevet 3. mai 2007 sånn var det med sønnen min og! Vi hadde det værre begge to når vi ikke brukte den... For han rullet seg til magen, og ville absolutt ikke ligge der, så det endte med at jeg snudde han mellom 10 og 20 ganger hver natt, og han var sååååå trøtt og utilpass på dagen pga dette. Posen var en velsignelse for oss, Vi brukte den i ca 2 mnd før vi sluttet. Da hadde han lært å ligge roligere... Nå har jeg en blid og fornøyd liten gutt:)
Sessa ruger igjen... Skrevet 3. mai 2007 #6 Skrevet 3. mai 2007 hs er teit!! Vi har pose, men har ikke brukt den på lenge. Angrer nå for det nytter ikke vende henne til den når hun er blitt 9 mnd. Vi står derfor å fysisk holder henne nede for at hun skal sovne!!! Noen barn trenger rett og slett hjelp til å ligge stille, slik at de klarer sovne. Her er det rett opp på to selvom hun er kjempe trøtt. Hun begynner å sprelle med bena hvis hun nesten sovner når jeg holder henne på armen.... Det er absolutt plass å bevege seg i en nattpose, men ikke like lett og snu seg rundt på magen, men man binder posen fast til senga, ja.
bolla pinsvin Skrevet 3. mai 2007 #7 Skrevet 3. mai 2007 Finnes to typer poser. En du kan feste i senga og en som er mer som en nattdraktpose. Har ikke brukt det på mine,men skjønner at det kan være nødvendig i noen tilfeller
Northernlights Skrevet 3. mai 2007 #8 Skrevet 3. mai 2007 Da blir jeg barnemishandler fra og med 19.mai. For da kommer mamma med nattpose fra Norge,som jeg skal ha på gutten i sprinkelsenga. Skal ikke binde han fast,bare så det er sagt. Men det hindrer han i å klare å løfte beina over kanten,og fale ut,som han gjorde for en mnd siden,og slo seg halvt fordervet i ansiktet.... Man kan ikke ha øynene på barna hvert eneste sekund,men jeg vil iallefall være trygg for at når jeg lukker soveromsdøra,og småen har lagt seg,så skal jeg slippe å høre et DUNK fra fallet hans mer. Nattpose er bra for enkelte barn =) Jeg brukte babysafe på alle andre barna mine, og det gikk kjempefint,det! Jeg slapp iallefall å være redd for at de falt ut av senga.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå