Gå til innhold

Litt ekkelt,men må spørre. (Hemmorider) Please svar!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om det er vanlig at man ikke blir sår,men at det liksom kommer noe ut der bak? Del av det indre systemet som henger ut.. (Nesten som man får lyst til å dytte det inn, men det går ikke.. som en rose på en måte) Jeg tør jo ikke å ha sex med å stå på knærne å bli tatt bakfra fordi man kan jo se rett inn i det. ikke særlig vakkert. Går det tilbake igjen etter fødsel? Og hva med anal sex? Kan man ha det igjen? Må jeg operere? Det er så grusomt. Ingen forteller sånne ting om det å være gravid. Jeg synes det er så ekkelt. Smører med sink salve og oljer osv.. men det går ikke vekk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er nok hemorider ja, de trenger ikke nødvendigvis være vonde. Tror nok de fleste blir kvitt problemet etter fødselen, men viktig at du ikke trygger så fælt når du er på do. Hemoriden bør helst dyttes inn har jeg hørt, og pass på å vaske deg godt når du har vært på do. Så lenge du ikke har vondt ville jeg ikke bekymre meg for mye. Det er helt normalt og ikke flaut, er jo ikke din skyld.

Skrevet

Jeg er ikke plaget av dette (enda iallefall...) men vet at det er en ganske vanlig plage under graviditet. Desverre! Det har vel noe å gjøre med at fordøyelsesystemet går mye tregere, har jeg hørt.

Har som sagt ingen erfaring, men har en i familien som har vært plaget med dette, uten å være gravid. Hun har vært hos legen, for å få det fjernet. Han snurret hvis en strikk eller noe, rundt hemmoridene, og da ble det borte etter en ukes tid. Hun trengte altså ikke å skjære eller noe, og det hadde ikke gjort vondt, men litt ubehag var det jo. Beklager at jeg ikke vet mer detaljer... Snakk med legen din du. Ingen grunn til å være flau, bare helt normalt som gravid.

Håper virkelig det ordner seg, lykke til!!

Skrevet

Bare klem dem ut, og stek dem i panna med litt sukker, og rist ett par loffskriver... *NamNam*

Skrevet

Tullete svar på seriøst spm!!

Skrevet

Jeg har fått hemorider nå også. jeg har kjøpt hemoridesalve på apoteket. Hver gng jeg har vært på do vasker jeg meg med asanserviett og smører meg med salven. Og det funker ganske bra. den er blitt mye mindre. Man kan bare bruke salven i en uke uten å snakke med legen, men det pleier å holde

Skrevet

vil bare gi dere med hemorider et gammelt kjerringråd,som jeg vet har funka på noen, sett rompa i en bøtte med iskaldt vann,da trekker hemoridene seg inn i gjen.kanskje verdt et forsøk.... lykke til

Skrevet

Hvis det er skikkelig kaldt og du har noen isbiter oppi også så blir hemoridene ditt minste problem. For da har du rim i rompen.

Mohahahaha

Skrevet

Anbefaler deg å sjekke på forum "Kjerringråd debatten", ofte noen som gir gode råd der!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...