Gå til innhold

Når blir man skikkelig stor og tung?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når er det værst? Jeg er 7 mnd nå. Er det stor forskjell på nå og ni mnd? Kanskje dumt spm...men men:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Individuelt det der.

Jeg er 10dager over terminen og føler meg hverken tung eller spes stor.

Gått opp 9kg og er i super form igrunn:)

Eneste forskjellen jeg har følt er "nedpress" og at magen har flt ned litt..

:)

Skrevet

Ja det er BIG forskjell på 7 og 9 mnd, Man kan legge på seg opptil 1kg i uka de siste ukene:)

Det er også forskjell fra kvinne til kvinne, det er ikke sikkert at du blir skikkelig stor og tung:)

Skrevet

Jeg er ikke så veldig stor egentlig. Har lagt på meg i underkant av 10 kilo. Er vel egentlig litt liten føler jeg selv,men merker jo at det blir tyngre. Har også litt "nedfall" kjennes det ut som.. tungt nedover..men det blir vel bare værre etterhvert:P Jeg håper ikke det skal bli et ork den siste tiden,men merker jo at det er ganske tungt å bøye seg etter en penn. Det å gå en lengre strekning er mye tyngre enn før. Får jo fuglehjerte av å gå noen hundre meter.

Skrevet

stor forskjell hær i allefall.hoff..

Skrevet

jeg har termin om 11 dager og føler meg ikke stor og tung. er ute og farter hele dagen og koser meg med masse energi:)

Skrevet

hm.... stor forkjell... nå 39 uker og føler meg ok, men i forhold til ved 7 mnd er formen redusert, ved 7 mnd var alt morro med en kul på magen :)

Nå: halsbrann, vonde muskler, stinn av vann (økt betydelig i vekt), ømme ribbein, nedtykkende følelse nedentil, nattesøvn.... våkner for å snu på meg og wc minst x3/natt, generellt sliten.... og ser frem til at babyen kommer ut :) åååå, gleder meg masse til det :)

Skrevet

Trenger ikke og bli stor og tung.Jeg tenkte at jeg koms til og bli mye større enn hva jeg er og legge på meg mye mere.Men er no to dager over tiden og lagt på meg kun 5 kg i dette svangerskapet og er ikke så veldig stor.Tror det har litt med kroppesbygging og slikt og gjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...