Gå til innhold

Ang krangling og tull på skravlesiden.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha vært inne på skravlesiden i kveld så ble jeg skikkelig påminnet hvorfor jeg utgangspunktet kuttet ut denne siden for litt siden.

Så mye tull og skit som kommer fra enkelte altså...

Skjønner ikke at voksne mennesker kan og gidder å være så barnslige!!!

Heldigvis er tonen bedre hær inne på 3. trimester:)

Måtte bare få det ut...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir jo et litt mer "fag-relatert" rom dette når det stort sett dreier seg om svangerskapets siste innspurt, om innkjøp og fødsel. Her har man rukket å blitt litt kjent med folk underveis og kjent med forums-etikken.

Jeg trives også her inne!

Veldig synd at skravle ikke er like trivelig og troverdig.

Skrevet

Synes det er litt sånn hønsegårdtendenser, med én som begynner å hakke på en annen, så henger hele gjengen seg på, og hakker og hakker.. Skjønner ikke helt at voksne folk kan oppføre seg sånn.

Det er forskjell på å "tørre å si hva man mener" og å mobbe.

Men noen tåler vel ikke å se noe som er bittelitt annerledes, da MÅ de hakke på det, og få det vekk, istedenfor å være voksne nok til å bare overse det. Lurer på hva de synes dersom barna deres hakker på andre som skiller seg ut fra mengden..

Skrevet

Enig. Er somregel en kort tur innom, men stort sett er det bare svada der inne. Slitsomt å bruke tid på å lese slikt.

Trives godt her inne da:-)

Skrevet

Jeg skiftet fort side....Bare masse tull..

Skrevet

Var der inne og så. Må være mye hormoner i omløp for tia, eller så er "alle" klikka der inne. Kom meg fort ut igjen; redd for å bli smitta av hva det nå enn er som går der inne.. :)

Skrevet

er 10 dager over termin og enda ikke sett noen skravleside jeg?

kanskje ikke gått glipp av noe stort da, hehe:)

Skrevet

Er som med alle forumene her, de innleggene man ikke vil lese, kan man jo bare hoppe rett over :) Masse vidt forskjellige mennesker samlet her inne, noen mindre seriøse enn andre, og noen gjengangere som leker "late som leken", tror dette siste stuntet bare er det siste nicket i en lang rekke av nick en meget ustabil dame har benyttet seg av over de siste par årene. Dessverre. Men liv laga er det, selv om kvinnemennesket trenger hjelp.

Bim er bare underholdning :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...