Gå til innhold

Sette i gang pga bekkenløsning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig å bli satt i gang pga bekkenløsning?

Skjønner at man da må være veldig dårlig sannsynligvis. Jeg har bl hvor jeg nesten ikke kan gå, og smertene gjør meg totalt utslitt og i tillegg har jeg nesten ikke sovet de siste ukene. mest pga bl-smerter om natta. Ingen har nevnt for meg evnt å bli satt i gang pga dette, men jeg har nesten sammenbrudd daglig og gråter masse og syntes det hørtes ut som en forlokkende ide akkurat nå.

Noen som har erfaringer?

Termin om en uke.

håpe-håpe ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter litt, jeg....

Noen som vet noe?

Skrevet

Ussa... hørest ikke godt ut!! Meget tvilsomt at du blir satt i gang pga BL. De vil helst at ting skal gå sin naturlige gang med mindre situasjonen er til far for den lille, og det er det jo ikke ved BL. så beklager men jeg tror svaret blir nei. Lykke til videre! :)

Skrevet

Heia, nå skal jeg svare på noe som jeg egentlig ikke vet helt sikkert... Men jeg har altså hørt at det oftest blir bedre for de med bl på slutten når hodet fester seg/sklir ned i bekken. I tillegg er de forsiktige med å gi smertelindring med bl, fordi man er redd for at mor ikke skal kjenne sine begrensninger og få problemer i etterkant. Og på bakgrunn av dette trur jeg også at det er vanskelig å få satt igang fødselen! Men som sagt - jeg vet altså ikke!

Du får ta det opp med legen din, og forklar hvordan du føler det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...