Gå til innhold

Hvor tidlig kan barn begynne å gå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en kamerat som sier at lillebroren hans gikk da han var 7 mnd gammel - er det mulig? Hva er det tidligste dere har vært borti? Jeg la egentlig inn innlegget på "begavede barn" - men fikk beskjed om at det ikke hørte hjemme der. Så da prøver jeg her, he, he. Ble litt nysgjerrig bare.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En bekjent gikk (visstnok) da han var 7,5mnd. Ikke skjønner jeg at det går an.. Kusina mi gikk da hun var nærmere 9mnd.

Skrevet

Han jeg er tante til gjekk når han var 8 mnd. Men snubla inn i ein høgtaler. Slutta då fram til han var 10 mnd...

Skrevet

Min eldste sønn gikk LANGS MØBLENE da han var 7,5 mnd. Men slapp seg ikke før han var 11 mnd.

Vet om en som gikk da han var 9 mnd.

Skrevet

mamma sier att jeg gikk da jeg var 8 mnd, sprang rundt da jeg var 9 og klatra i tantes bokhylle d jeg var 10 mnd.... håper lisjepia mi ikke tar etter meg....

Skrevet

Nabogutten våres gikk da han var 6mnd,helt sprøtt.

Gutten min var 9mnd.

Skrevet

kjenner en som gikk da han var 9 måneder!

Skrevet

To av tantene til lillemor gikk da de var 8 mnd, faren hennes da han var 9 og jeg "ventet" helt til jeg var 10,5 mnd...

Ser ut til at det ikke er alt for lenge før lillemor begynner å skjønne det heller. Hun har begynt å slippe møblene hun holder i men foreløpig går det ikke så bra:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...