Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. mai 2007 #1 Skrevet 3. mai 2007 ........når ingen vil leke med meg, så logger jeg av;-)) HastaLaVista girls:-) Nattinatt..........
Gjest Skrevet 3. mai 2007 #2 Skrevet 3. mai 2007 Jeg vil leke. Jeg har bare ikke hatt tid før. Johooooooooooo er du der??? Hvordan er det med hosten???
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. mai 2007 Hajooo! Hosten er mye bedre, men stemmen er nesten helt borte!!! Derfor jeg har dibbet ikveld, har jo ikke orket å prate med noen pga manglende lyd:-)
Gjest Skrevet 3. mai 2007 #4 Skrevet 3. mai 2007 Ja, er ikke det slitsomt.. Men du må drikke noe godt og varmt. Konjakk er faktisk ganske bra for hosten. Jeg drakk mye konjakk da jeg hadde en resistent lungebetennelse dritt bakterie. Ble lagt inn på sykehus og satt der og blomstra. Jeg må legge til at jeg ikke følte meg særlig syk, men sleit med pusten. Æhhh, å så sto jeg på ski dagen etter utskrivelsen... Hva gjør man ikke når det er puddersnø i løypa....
Karomamma Skrevet 3. mai 2007 #5 Skrevet 3. mai 2007 Oisann, sorry at jeg ikke leker så mye i kveld. Må jobbe jobbe jobbe...og vaske litt klær... og tømme oppvaskmaskinen.... og stryke.... og vaske håret.....og...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 3. mai 2007 Sånn bortsett fra at jeg ikke får i meg en dråpe med konjakk da:-) Eller whiskey for den sakens skyld. Sambo elsker whiskey, han ville så gjerne at jeg skulle lære meg å like det, så han maste og maste lenge. Jeg prøvde stadig å fortelle ham at bare lukten fikk meg til å kaste opp, men det mente han ikke var mulig for det var jo så fantastisk godt! Hehe, til slutt gadd jeg ikke maset mer og tok en bitteliten slurk, guess what? Jeg spydde som en gris...........hehehe........han har aldri mer mast. Tror du varm kakao hjelper? Eller blir det for pinglete?
Gjest Skrevet 3. mai 2007 #7 Skrevet 3. mai 2007 Tror ikke du skal drikke noe med melk i. Melk= økt slim. Varmt vann med sitronskiver i, eller en god kopp grønn te. Whiskey usja meg... Men en god dyr konjakk, varmer godt:) Håper at dere kommer raskt på beina. Skummelt med smittsom lungebetennelse. God bedring. Håper du får en god og rolig natt
Karomamma Skrevet 3. mai 2007 #8 Skrevet 3. mai 2007 Du kan jo ta en hot lumumba - varm kakao med en dråpe konjakk, det må jo være skikkelig dunderhonning for halsen!! Glemte å si natta i sted. Hvis du skal legge deg altså...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #9 Skrevet 3. mai 2007 Lumumba...........djeeeezez bad memories.......;-)) Hehehe, heller til et glass isvann jeg....:-)
Gjest Skrevet 3. mai 2007 #10 Skrevet 3. mai 2007 Lumumba??? har gått glipp av noe hører jeg. Lyst på cola, jeg..
Karomamma Skrevet 3. mai 2007 #11 Skrevet 3. mai 2007 Cola er sikkert bra!!! Lumumba var stort i Hellas på 80-tallet såvidt jeg husker, he he... Husker omtrent ikkeno, men men....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #12 Skrevet 3. mai 2007 Hehehe.....det er brandy og sjokolademelk det........say no more................DOS LUMUMBAS POR FAVOR;-)
Karomamma Skrevet 3. mai 2007 #14 Skrevet 3. mai 2007 Ja sånn var det, POR FAVOR... Det var på Gran Canaria og Mallorca for f... Say no more!!! Magaluf, here we come!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #15 Skrevet 3. mai 2007 Djeeeeezes Karomamma, skal vedde på at du var hun andre fulle dama i baren der jeg satt og bestilte Lumumbas den kvelden!!! Hahahaha..........Magaluf................oioioioi..........det var litt av et sted det gitt......for en ung blond norska;-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 3. mai 2007 #16 Skrevet 3. mai 2007 Må rope litt høyt da vettu.... Og nei, det stemmer..... du kan ikke rope så høyt du...hi hi hi hi Nei den var stygg, god bedring til deg. Jeg har sittet å lest litt på skravle, og jammen meg er det ikke en som skal i utrykningslag.....Ha ha ha ha ha ha.
Karomamma Skrevet 3. mai 2007 #17 Skrevet 3. mai 2007 Hva mener du? Full? 80-tall? Blond? Norska? Magaluf? Jeg? Nei, det har vi ikke sett!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #18 Skrevet 3. mai 2007 Hehehehe..........eller utdritningslag..........alt ettersom hvordan man ser det!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 3. mai 2007 #19 Skrevet 3. mai 2007 Utrykningslag har jeg ikke hørt om da, ta med ambulansen og kom lizzzom.
♥Snulder Skrevet 3. mai 2007 #20 Skrevet 3. mai 2007 Hva er et utrykningslag egentlig... eg berre spør ;=9
Karomamma Skrevet 3. mai 2007 #21 Skrevet 3. mai 2007 He he, bæbu bæbu bæbu eller bæbi bæbi bæbi (var ikke bruden gravid?)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 3. mai 2007 #22 Skrevet 3. mai 2007 Tror hun skulle på utdrikningslag, men som hun selv sa, whatever....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #23 Skrevet 3. mai 2007 Kjært barn har mange navn vet du, og en dag skal jeg på sjino og idag har vi hatt sjylling til middag. Og jeg sjøpte meg et sjempefint sjørt her om dagen:-) er det ikke herlig hvilken vending det norske språket plutselig tok en dag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå