Anonym bruker Skrevet 3. mai 2007 #1 Skrevet 3. mai 2007 vi kan ikke være gravide uansett hvor søtt det er.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2007 #2 Skrevet 3. mai 2007 Nå skjønner jeg ikke. Er du eller er du ikke?
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2007 #3 Skrevet 3. mai 2007 altså jeg er ikke gravid, men jeg kan være det. Derimot så kan ikke vi være grevide, men vi kan vente barn.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2007 #5 Skrevet 3. mai 2007 skjønner.....;-) DU er gravid, men DERE (som par) venter barn...
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2007 #6 Skrevet 3. mai 2007 Jeg kan være gravid, ikke mannen min og jeg. Derimot kan jeg og mannen min vente barn.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2007 #8 Skrevet 3. mai 2007 nettopp....selv om det er litt søtt med vi...osv
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2007 #10 Skrevet 3. mai 2007 hm...kan man si gravert, hvis man er tatovert?
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2007 #11 Skrevet 3. mai 2007 Og hvorfor i huleste kan man ikke si "vi er gravide"? Hvis jeg og en venninne er gravid samtidig, så ville jeg vel sagt at "vi er gravide". For et teit innlegg!
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2007 #12 Skrevet 3. mai 2007 selvfølgelig kan du og venninen din si at vi er gravide, men det indikerer at dere er gravide begge to. Men hvis du og mannen din sier at vi er gravide så indikerer det at mannen din også er gravid. Så hvidt jeg vet har ikke menn mulighet til å være gravid, derimot kan de vente barn.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2007 #13 Skrevet 3. mai 2007 Ja vel, den er jeg med på men du presiserte ikke det i første innlegget. Så vidt jeg vet, så staves "vidt" uten H!!!
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2007 #14 Skrevet 3. mai 2007 jaja, uansett ikke så ille feil som da jeg stavet gravid, grevid.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2007 #15 Skrevet 3. mai 2007 Jeg syns at å skrive "grevid" er mindre feil fordi det er jo bare en trykkleif, du vet vel at det ikke staves slik. Da du skrev "hvidt" så var det fordi du faktisk trodde at det skulle skrives slik, ergo er det en mye større feil.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2007 #16 Skrevet 3. mai 2007 ja, dæven du har rett, men det finnes en mulighet for at h snek seg inn som en tastefeil den også.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2007 #18 Skrevet 3. mai 2007 Ja jeg og noen til, hvis ikke så hadde jeg ikke vært her.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2007 #19 Skrevet 5. mai 2007 Jeg er så enig med deg! Synes det er utrolig teit å si vi er gravide. Jeg og bare jeg er gravid her i huset. Den gleden skal jeg ha for meg sjøl. Den dagen gubben kommer med positiv test er det greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå