Singelmamma og banden Skrevet 3. mai 2007 #1 Skrevet 3. mai 2007 ... er ikke kommet enda nei, selv om jeg hadde termin for 9 dager siden... Er den ikke kommet innen mandag blir jeg nok sendt til sykehuset for vurdering... :-/ Men håper den starter nå straks, jeg har vondt i rygg og i bekken, og tålmodighet, tja, den er det lenge siden jeg så sist.... Hvor la jeg den mon tro... La inn egen tråd her, så slipper jeg å "kuppe" tråden til Matja... ;-)
Korse76♥ Skrevet 3. mai 2007 #2 Skrevet 3. mai 2007 Syns du er flink til å holde humøret oppe jeg!! Krysser fingre for at du snart får møte den lille verdensborgeren, vet du om det blir gutt eller jente?
Snuppa! Skrevet 3. mai 2007 #3 Skrevet 3. mai 2007 Ok,ja jeg begynte å stusse litt nå,syns du har vært på overtid en stund nå. Syns du holder motet godt oppe da,er nok ikke bare bare med stor mage og 2 små. Men alt er vel glemt når du får det lille nurket i armene.. Litt misunnelig jeg...snufse.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2007 #4 Skrevet 3. mai 2007 hei jeg gikk 14 dager over tiden. virker sikkert som en evighet for deg nå lykke til
Gjest Skrevet 3. mai 2007 #5 Skrevet 3. mai 2007 får håpe den kommer snart:) er ikke noe gøy å gå og vente slik...men du er fllink til å holde humøret oppe virker det som..
Singelmamma og banden Skrevet 4. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 4. mai 2007 10 dager over nå.... 8-( Ikke noe i natt heller!!!! Ja har vært på overtid i en evighet, de to første kom 8 og 10 dager over, så regna jo med å gå en uke over denne gangen også, men nå er det nok altså! Men, he he, helt utrolig hva slik venting gjør med humøret, jeg varierer mellom premenstruell, helt koko, skikkelig barnslig etc... Grøss! Kjenner ikke helt igjen meg selv... Går hjemme hele dagen og huset er strøkent (!) og jeg har jo ikke mer å gjøre... Så da blir det mye dib og bim - beklager hvis jeg raider litt innimellom, men jeg har ikke så mye fornuftig å gjøre om dagene... ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå