Gå til innhold

Føler meg ikke gravid lenger...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! De to siste ukene er de eneste gravidtegnene jeg har hatt litt morgenkvalme og at jeg er fryktlig sliten hele tiden... er 14+1 i dag.. Føler meg liksom ikke gravid lenger. Flere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok veldig mange som har hatt det sånn på det tidspunktet du er nå!!! Egentlig er det jo bare at du går inn i den letteste delen av svangerskapet, og man ser kanskje på etterhånd at det var dumt å bruke tiden til å bekymre seg (hvis du gjør det da). Jeg var mye bekymret i tiden etter at kvalmen gav seg, og en stund etter at magen begynte å vokse så vidt, ved UL fikk jeg bekreftet at det var en levende krabat inni magen og da ble det litt bedre igjen.

Skrevet

ja, jeg føler det også litt sånn nå. er 15+1

ikke kvalm, ikke ømme pupper, ikke spes sliten..rett og slett i god form og kjenner ikke mye i magen, ei heller har jeg fått noen mage ennå. man bør vel heller nyte det ja, enn å bekymre seg, men det er lettere sagt enn gjort altså;)

og så er det såååå lenge til UL..

Skrevet

Det går over jenter :) hadde det også sånn ei stund ca 13-15 uker på vei.. men magen begynte å vokse litt mer, og i dag kjente jeg en liten dult inni magen, og gravidfølelsen kom tilbake med renter! Er akkurat 17 uker på vei i dag, og fikk brev fra sykehuset om at jeg skal til ul 14 mai.

Skrevet

åh..så gøy..jeg venter i spenning!!!

Skrevet

..jeg og venter på det hele som skal gjøre det litt mer forståelig for mitt lille hode: det første dultet! er 17+1 i dag

Skrevet

Fra uke 14-16 hadde jeg en slik periode. Er nok helt normalt. . . :)

Skrevet

Gleder meg til å kjenne det dultet i magen som dere snakker om :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...