Lille nuffe Skrevet 3. mai 2007 #1 Skrevet 3. mai 2007 Hei! De to siste ukene er de eneste gravidtegnene jeg har hatt litt morgenkvalme og at jeg er fryktlig sliten hele tiden... er 14+1 i dag.. Føler meg liksom ikke gravid lenger. Flere??
familien kaos- komplett Skrevet 3. mai 2007 #2 Skrevet 3. mai 2007 Det er nok veldig mange som har hatt det sånn på det tidspunktet du er nå!!! Egentlig er det jo bare at du går inn i den letteste delen av svangerskapet, og man ser kanskje på etterhånd at det var dumt å bruke tiden til å bekymre seg (hvis du gjør det da). Jeg var mye bekymret i tiden etter at kvalmen gav seg, og en stund etter at magen begynte å vokse så vidt, ved UL fikk jeg bekreftet at det var en levende krabat inni magen og da ble det litt bedre igjen.
tyrjente76*mammatil2imars10* Skrevet 3. mai 2007 #3 Skrevet 3. mai 2007 ja, jeg føler det også litt sånn nå. er 15+1 ikke kvalm, ikke ømme pupper, ikke spes sliten..rett og slett i god form og kjenner ikke mye i magen, ei heller har jeg fått noen mage ennå. man bør vel heller nyte det ja, enn å bekymre seg, men det er lettere sagt enn gjort altså og så er det såååå lenge til UL..
☆Monica80♥ღSiriღ♥ Skrevet 3. mai 2007 #4 Skrevet 3. mai 2007 Det går over jenter hadde det også sånn ei stund ca 13-15 uker på vei.. men magen begynte å vokse litt mer, og i dag kjente jeg en liten dult inni magen, og gravidfølelsen kom tilbake med renter! Er akkurat 17 uker på vei i dag, og fikk brev fra sykehuset om at jeg skal til ul 14 mai.
tyrjente76*mammatil2imars10* Skrevet 3. mai 2007 #5 Skrevet 3. mai 2007 åh..så gøy..jeg venter i spenning!!!
prøvekluten+3små Skrevet 3. mai 2007 #6 Skrevet 3. mai 2007 ..jeg og venter på det hele som skal gjøre det litt mer forståelig for mitt lille hode: det første dultet! er 17+1 i dag
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 3. mai 2007 #7 Skrevet 3. mai 2007 Fra uke 14-16 hadde jeg en slik periode. Er nok helt normalt. . .
Lille nuffe Skrevet 4. mai 2007 Forfatter #8 Skrevet 4. mai 2007 Gleder meg til å kjenne det dultet i magen som dere snakker om
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå