Anonym bruker Skrevet 3. mai 2007 #1 Skrevet 3. mai 2007 Snulla?! Prins / prinsesse?! Keiser?! Det er så teit og helt NERD!
Gjest Skrevet 3. mai 2007 #3 Skrevet 3. mai 2007 Keiser fordi han ble tatt med keisersnitt. Det har jeg vel sagt ca 2 ganger til nå (på 8 mnd)... Forøvrig synes jeg det er teit og nerd å være anonym på et innlegg av denne typen!
♥BergensJente m/ Keiser♥ Skrevet 3. mai 2007 #4 Skrevet 3. mai 2007 Jeg kaller han rett og slett keiser fordi han ble født med ks.. Kall meg gjerne nerd, men driter egentlig i hva du mener..=o)
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 3. mai 2007 #5 Skrevet 3. mai 2007 Hvorfor kaller du deg anonym? Det er så teit og helt NERD!
Mynona Skrevet 3. mai 2007 #6 Skrevet 3. mai 2007 Snulla høres litt rart ut, enig i det. Kaller ofte mi for trollunge, gull eller tøysejente jeg=)
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2007 #7 Skrevet 3. mai 2007 Prinsesse: fordi hun er en liten prinsesse for oss Gullet: fordi hun er gull verdt Søtnos: fordi hun er verdens søteste baby!!! og du ? hva er ditt problem egentlig.....??
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2007 #9 Skrevet 3. mai 2007 Riga- Jeg kaller ikke meg selv anonym. Anonym er en kosekvens av at jeg trykker på en knapp som gjør at nicket mitt blir skjult. Visste ikke du det? Har du trodd at alle som er anonyme her inne kaller seg selv for anonym? Hva er en snulle? Og dere har barn/ babyer- ikke prinser og prinsesser! Herlighet...
Hoppetussa 25 og Ylva. Skrevet 3. mai 2007 #10 Skrevet 3. mai 2007 Er vel det samme for deg HI,hva vi kaller babyene våre? Ikke ditt problem om noen kaller de for prinser,keisere eller snuller? Jeg må bare le av at du gidder å bry deg rett og slett... Kaller jenta mi for snuppa,skikkelig nerd jeg ass..hehe..
mamma+litenspire Skrevet 3. mai 2007 #11 Skrevet 3. mai 2007 Æ kaller jenta mi d æ vil, og du kaller ungen din d du vil:) skjønner ikke at du gidder å bry dæ om ka andre kaller barnet sitt..
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2007 #12 Skrevet 3. mai 2007 Mamma kalte faktisk søsteren min for keiserinne! Og alle må da få kalle ungen sin hva faen dem vil vel, har da vel ikke du noe med HI! Djeezz Kræist
Gjest Skrevet 3. mai 2007 #13 Skrevet 3. mai 2007 Jeg kaller henne stort sett Bjarne jeg, for jeg liker Bjarne Betjent... Ellers kaller jeg henne Oluf, for han er jo litt søt:p
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 3. mai 2007 #15 Skrevet 3. mai 2007 Vi har kanskje ikke lyst til å legge ut de navnene som de har i virkeligheten, og da finner vi på noe da vettø.......
Frk. Vable Skrevet 3. mai 2007 #16 Skrevet 3. mai 2007 Jeg kaller sønnen min for prins fordi Kongen er faren..... øøh...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå