Matja Skrevet 3. mai 2007 #1 Skrevet 3. mai 2007 Nå må jeg jo flytte inn hit til DinBaby siden min baby kom på lørdag Håper på å bli "kjent" med mange andre som er i samme situasjon som meg! Var jo så mange kjekke på Snart alenemor på bim. Jeg lurer iallefall på masse, men har endelig begynt å roe meg litt nå som mamma har kommet for å bistå meg. Så utroooolig mye jeg ikke var forberedt på altså!! Forresten så fikk jeg en jente, Nikoline og hun var 52 cm og 3900 gr. Hun kom 11 dager før termin, og jeg er så glad og takknemlig at det er helt fantastisk! Barnefaren ønsker ikke å se henne, men jeg driter i det nå. Gjennom hele svangerskapet har jeg hatt dårlig samvittighet overfor det valget jeg tok, men nå syns jeg bare at han er en stor tosk!
Snuppa! Skrevet 3. mai 2007 #2 Skrevet 3. mai 2007 Gratulerer så mye!! Er herlig å være nybakt mamma,*mimre mimre* er ingenting annet som betyr noe enn det lille vidunderet da!
Singelmamma og banden Skrevet 3. mai 2007 #3 Skrevet 3. mai 2007 For et nydelig navn :-) Velkommen inn og gratulerer nok en gang!
Fisk med CV Skrevet 3. mai 2007 #4 Skrevet 3. mai 2007 Gratulerer med jenta di og velkommen inn hit *
Korse76♥ Skrevet 3. mai 2007 #5 Skrevet 3. mai 2007 Gratulerer så mye - Flott navn! Og velkommen hit (selv om jeg ikke hører hjemme her i og med at mitt barn er i skolealder)
Singelmamma og banden Skrevet 3. mai 2007 #6 Skrevet 3. mai 2007 Ja men det er jo ikke noe aktivitet på barnetmitt.com Mine barn er også for gamle til at jeg kan være her, siden de er 3 og 6 år gamle, eldste går på skolen. Men når babyen kommer (forhåpentlig snart!) er jeg igjen kvalifisert... ;-) Og det er flere som har eldre barn her også :-)
Snuppa! Skrevet 3. mai 2007 #7 Skrevet 3. mai 2007 Hvordan er formen singelmamma? Blir det baby snart?
Gjest Skrevet 3. mai 2007 #8 Skrevet 3. mai 2007 gratulerer så mye med liten tulle kjempefint navn hun har fått. og velkommen hit til oss er helt utrolig når barnet først kommer...da sønnen min ble fdt såglemte jeg den tufsen som er far til barnet og fant ut det var hans tap og ikke vårt at han ikke vil ha noe med han å gjøre Du kommer til å klare deg helt fint alene ! : )
Natteravnen* Skrevet 3. mai 2007 #9 Skrevet 3. mai 2007 Gratulerer so mykje med vesla jenta. Tenk på at du kanskje skulle gå enda litt til med ho i magen, og så er du ferdig! Kjenner igjen følelsen,ja! Kanskje faren skiftar meining en dag, at han vil ha kontakt likevel, men uansett er eg sikker på at du kjem til å klare deg godt. Tulla mi har også britisk pappa, men han er veldi begeistra for ho no. Blir ikkje akkurat samvær så ofte men kanskje om nokre år...
konvall Skrevet 5. mai 2007 #10 Skrevet 5. mai 2007 Gratulere så masse til deg og frøkna. Kos deg masse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå