Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt på snart 3 mnd som i natt var 12 timer uten mat....!! Og det kan jo høres deilig ut, men han var jo våken, og jeg trodde han skulle ha mat, men neida! Så da måtte jo jeg prøve å få ut litt melk fordi det ble jo voldsomt med spreng... Altså mye våking og bekymring.

Han spiser vanligvis 3 ganger i løpet av disse timene. I dag spiste han kl 07, 12, 18 og nå kl 20. Dette var gode måltider. Vanligvis er det 2 og 3 timer mellom hvert måltid.

Når jeg har lagt han til suger han ikke, eller bare vrir seg unna bare han nærmer seg puppen.

Blir jo litt bekymret av dette, tenker han kanskje er syk, osv. Snakket med helsestasjonen og de mente det kanskje kunne være tenner...??

Blir jo selvsagt også bekymret over at jeg mister mye melk når han sikkert skal tilbake til vanlig spiserytme.

Andre med slike erfaringer? Er jo alltid litt trøst i at andre har det på samme viset....:-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Snulla spiser også veldig lite nå for tida, men det er fordi hun har gips på foten.

Når det gjelder det at du er bekymret for å miste melka, så kan du jo prøve å pumpe deg for å holde produksjonen oppe. Dessuten hvis du får mindre melk nå så kommer den forhåpentligvis til å øke igjen når etterspørselen økes.

Bare ta kontakt med hs igjen eller legevakta nå i helga hvis du føler han ikke får nok mat, og du er bekymra for ham.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...