(¯`°•.¸ 2barnsmamma(¯`°•.¸ Skrevet 3. mai 2007 #1 Skrevet 3. mai 2007 Vi skal ha dåp om en måned. Trenger tips til hva vi skal ønske oss - Flott med masse tips!!!
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2007 #2 Skrevet 3. mai 2007 Forslag: Den store barnesangboka + flere fra samme serie (store hvite bøker) Robeez-tøfler Rørospledd Album til bilder fra dåpsdagen
Tipp topp Skrevet 3. mai 2007 #3 Skrevet 3. mai 2007 barneservise - de har veldig søte man kan få med navn på babydesign.no eventyrbøker barnebestikk i sølv epletre/bærbusk - hvis dere har hage bunadskniv / bunadssølv
*Isabell* Skrevet 3. mai 2007 #4 Skrevet 3. mai 2007 skal jenta di ha bunad når hun bvlir stor kan dere jo ønske dere bunadsølv til henn:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå