Gå til innhold

Er det rart det blir krig i verden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når man leser tråder ala "hvilken vei skal stikkpiller settes inn" som på skravle..............Jeg ler så jeg griner jeg.......

............det kan da ikke være så fryktelig vanskelig eller???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja ikke sant!! Måtte selvsagt si min mening om det jeg;=) Men poenget som ingen har skjønt, er at det bare er om å gjøre å få inn stikkpilla i bakenden! Og ikke sette den på tvers! Da går alt så bra!

Skrevet

Hehehehe..........er igrunnen rart at ingen foreslo å røre den ut i vann og gi det fra flaske! Men så ville vel ikke barnet ta flaske heller da ser du;-))

Skrevet

Nei... og flaske er vel en av disse vederstyglighetene man lar ungene bruke.... og som sikkert er skylda i all kriminalitet om 20 år!!!! Haha... jeg er så glad for at jeg har beina trygt plantet på jorda, og har evne til å tenke fornuftig!!!

Skrevet

Ja, det er jammen godt du:-)

Er det ikke rart hvordan noen tar helt av og skal fortelle andre hvordan livet bør leves? Jeg har igrunn nok med mitt eget jeg!

Men hvor er alle de modne damene om dagen, er det for slitsomt å være småbarnsmødre eller?

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA......................tog du`an???

Skrevet

Det er en helt fantastisk diskusjon. He he... "Vitenskapelig sett har stikkpillen bedre effekt om den settes inn med den butte enden inn først" var et argument fra forrige diskusjon. Bare du setter den i rompa, vil den nok virke:) Hørte forresten om ei som svelgte ei stikkpille. Ouiiii, den må ha vært vond å få ned.. Knegg, alt vi kan diskutere...

Skrevet

Hehehehe........utrolig morsomt;-))

Men nå stikker jeg!

Skrevet

Har den diskusjonen kommet opp en gang til, hehe.

men jeg skal villig innrømme at på bim deltok jeg i en masse dumme diskusjoner.....heller der enn her hjemme, hehe.

Men er det sant at man virkelig tror den gir en bedre effekt ene veien enn andre, merkbart altså......hmmm skulle likt å se argumentene der....hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...