Anonym bruker Skrevet 3. mai 2007 #1 Skrevet 3. mai 2007 Er i uke 36, (uke 37 i følge Bim) og har hatt en del kynnere i svangerskapet.. men nå har de imidlertid endret karakter, er det andre som har opplevd dette/vet hva det er : Får plutselige "menssmerter" i mage og ryggen som varer 1-3 minutter - samtidig som magen blir helt hard og HELT skjeiv! Stor klump som stikker ut på venstre side og liten klump på høyreside hver eneste gang! Syns det er ganske ekkelt, får det opptil flere ganger om dagen i snart en uke nå.. er dette vanlige kynnere mot slutten eller?
Jamma Skrevet 3. mai 2007 #2 Skrevet 3. mai 2007 Hei. Har det på samme måte som deg. Er i uke 35. Endret seg forrige uke hos meg. Noen ganger føler jeg at det er babyen som presser til sidene, men er ikke sikker. Ikke lett å vite forskjell alltid... Noen andre som vet?
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 3. mai 2007 #3 Skrevet 3. mai 2007 Akkurat om om jeg skulle ha beskrevet det selv, har samme type kynnere med mensmurringer. Snakket med JM om dette og jeg skulle bare se på det som et positivt tegn på at livmora trener seg opp til fødselen. Jeg er i uke 35 forresten..
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 3. mai 2007 #4 Skrevet 3. mai 2007 Jeg også har det sånn. Det er nok normalt nå mot slutten. Jeg har tenkt at det sikkert er modningen som så smått har startet, men vet ikke altså...
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 3. mai 2007 #6 Skrevet 3. mai 2007 Ja, i går gjorde jeg det. I dag har jeg ikke kjent det så kraftig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå