Mommi Skrevet 3. mai 2007 #1 Skrevet 3. mai 2007 Guttungen har fått pollenallergi, og vi har fått Zyrtec mixtur med banansmak som vi skal gi han. Men, han nekter å ta den "bar". Kan vi blande den i juce eller saft? Håper noen kan svare...raskt! (Har lagt innlegget på Astma og allergi også)
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2007 #2 Skrevet 4. mai 2007 Ja, ikke noe problem. Bare sørg for at han drikke opp alt da, sånn at dosen blir riktig. Farmasøyt
frodig Skrevet 4. mai 2007 #3 Skrevet 4. mai 2007 Hei! (Svarte deg på allergisiden også), men svarer her også jeg. Det skal ikke være noe problem, dere trenger kanskje ikke å blande med så stor mengde juice/saft. Sikkert lettere å holde oversikt over hvor mye gutten har fått i seg da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå