Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

 

Guttungen har fått pollenallergi, og vi har fått Zyrtec mixtur med banansmak som vi skal gi han. Men, han nekter å ta den "bar". Kan vi blande den i juce eller saft?

 

Håper noen kan svare...raskt!;)

 

(Har lagt innlegget på Astma og allergi også)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, ikke noe problem. Bare sørg for at han drikke opp alt da, sånn at dosen blir riktig.

 

Farmasøyt

Skrevet

Hei!

 

(Svarte deg på allergisiden også), men svarer her også jeg.

Det skal ikke være noe problem, dere trenger kanskje ikke å blande med så stor mengde juice/saft. Sikkert lettere å holde oversikt over hvor mye gutten har fått i seg da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...