Anonym bruker Skrevet 3. mai 2007 #1 Skrevet 3. mai 2007 Jeg var litt sammen med sønnen min på 5 1/2 år i barnehagen i dag, han sa han ville tegne mamma med babyen i magen, og det var jo koselig da! Det ble en stoor rund mage, laaangt gult hår, lange øyenvipper, røde lepper, to svarte pupper, (ganske små, men runde og tydelige ettersom de var i en anen farge enn resten) og mellom bena en stooor svart krusedull, "tissen" som han sa. Den dotten var så diger og veldig i øyenfallende, jeg måtte bare le, men ble nesten litt flau også håpet at ingen voksne skulle komme å se!!! Riktignok er det ikke lett å holde orden der nede når man ikke ser noe, men en sånn urskog har jeg da ikke om det fikk vokse vilt heller!!!??? Huff, tydelig at barn blir veldig fokusert på enkelte detaljer, men jeg har tenkt på i hele dag at jeg får ta en omgang med høvelen i kveld!
@nne p@ l@nne Skrevet 3. mai 2007 #2 Skrevet 3. mai 2007 He, he så morsomt!!! Sønnen min tegnet pappa med store testikler og veldig liten tiss i barnehagen engang. Var en som synes det var litt pinlig ja:-0
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2007 #3 Skrevet 3. mai 2007 Hehe. Unger får seg til å gjøre mye rart!! Men en gutt på 5 1/2 år trenger vel ikke å se "tissen" heller.. Ikke min sak altså.. Jeg vet det!!
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 3. mai 2007 #4 Skrevet 3. mai 2007 Hehe.. har en lillebror på 5 år.. han skulle tegne meg og han.. og han tegnet meg med store tydlige pupper heheh.. Har alltid hatt store pupper.. så.. Morsomt hva de får med seg
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2007 #5 Skrevet 3. mai 2007 hehe, prøv å alltid få vært på do og i dusjen ifred når du har småbarn du, LYKKE TIL!!!!! Dessuten har han jo sett meg naken fra han helt liten, OG de vet da godt at det er forskjell på gutter og jenter, menn og damer når de er fem år!!!!! Så om han ikke hadde sett akkurat MEG naken så hadde han nok visst at damer har en dott der. Det at han tegnet dotten så stor var jo nettopp poenget, for så stor er den nemlig ikke:). He he, tenker på at du må passe på å alltid alltid alltid dusje når mannen din er hjemme for å unngå at noen barn kommer inn på badet til deg. Jeg velger nemlig HELLER å ha badedøra ulåst så de kan komme inn til meg i fall noe skjer, enn å låse de ute og stå i fred og dusje, det er sånn vi må ha det hos oss, eller så må jeg enkelte dager i uka passe på å dusje mellom kl 20.30 og 5.30. Å fytte katta som du klarte å provosere meg med den usaklige kommentaren!!!! Skikkelig irritert her jeg sitter! HI
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2007 #6 Skrevet 3. mai 2007 Hva da? Skal man skjule seg foren fem åring? Nei det tror jeg faktisk ordner seg naturlig. Når barna begynner å bli store nok så holder de seg unna dusjen. Skjelden de vil se mamma naken da:-)
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 3. mai 2007 #7 Skrevet 3. mai 2007 hva om man har med seg ungen på svømming da??får en skjult alle damene der da??neppe...hehe.. dattera mi sa engang,mamma koffor har ikkje du hår der nede??bestemor har mye..hehehehe...måtte le da...
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2007 #8 Skrevet 3. mai 2007 Takk takk for de kommentarene! De hjalp på humøret! Får vel bruke anledningen til å skylde på hormoner denne gangen, men det har faktisk irritert meg siden jeg leste svaret!!! Skikkelig skikkelig irritert!!!! Men smiler litt igjen nå da:) Var jo bare ment som å dele en litt morsom historie da, dumt at noen sporer av! Ha en fortsatt fin kveld. HI
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2007 #9 Skrevet 3. mai 2007 Altså: det svaret om at femåringen ikke kan se sin mamma naken irriterte meg, og de andre kommentarene om at dette ikke var så farlig hjalp på humøret mitt. Så jeg hadde skrevet mindre enn jeg tenkte:) HI
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 3. mai 2007 #10 Skrevet 3. mai 2007 smil til verden å verden smiler til deg...hehe... pripne damer bryr vi oss ikke om :-) hehe
Gjest Skrevet 4. mai 2007 #11 Skrevet 4. mai 2007 må bare få skrive under jeg å.. syntes det var en teit kommentar... slike ting kommer naturlig og jeg holder VELDIG med deg i at døren kan være ulåst, da kommer barna inn om de vil og om de skjønner at " nå er mamma i dusjen" så holder de seg borte... SÅ ha en strålende dag og lykke til me shavingsen ikveld.. gleder med til selv å oppleve at barna tegner meg.. foreløpig er det bare 1 i magen.. så blir litt tid til enda.. hi hi.. barn er morsomme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå