Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. mai 2007 #1 Skrevet 3. mai 2007 For nå er russen sprunget ut og kjører rundt og tuter og spiller musikk med en sinnsyk bass.............og dette varer vel et par uker det da:-)
Gjest Skrevet 3. mai 2007 #2 Skrevet 3. mai 2007 HIPP HURRAAAAA =0) så glad jeg er for at jeg bor på landet da gitt..... før pleide russen lage leven selv,nå er det bass.kjedelig er di.er di slutta med all morroa å russestrekene tro?
phantomet Skrevet 3. mai 2007 #3 Skrevet 3. mai 2007 Vi bor svært nær den skolen som har flest og størst Russebusser... med egne "roadies" som rigger anlegg, styrer musikken, kjører bussene og med anlegg og høytalere brukt på Kvart- festivalen sier det seg selv at det blir bråk...., *hurra* Bass og leven fra slutten av april til 18.mai. Likevel klager vi ikke. Men det durer i veggene her når de setter i gang. Den ene bussen har et budsjett på 1,6 mill.....
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 3. mai 2007 #4 Skrevet 3. mai 2007 Her er det stille og rollig, foreløpig.... Natt til 17.mai har de luepåleggelse på en strand rett her borte... Og da blir det liv rai, rai!!!
Karomamma Skrevet 3. mai 2007 #5 Skrevet 3. mai 2007 He he, forrige helg lærte vi en taxisjåfør i Berlin å synge "Her blir det liv, rai rai"....
Dailis Skrevet 3. mai 2007 #6 Skrevet 3. mai 2007 Det er noe helt sykt mye penger.... Og for ett par uker...jeg bare skjønner det ikke jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå