#HØYgravid# Skrevet 3. mai 2007 #1 Skrevet 3. mai 2007 Er i uke 29. Og plaget med vondt i magen (mens murringer) og veldig vondt i ryggen. I tillegg har jeg bekkenløsning og føler meg ikke normal nedentil.... Kynnere skal gi seg etter 30 sek. og når jeg beveger meg har jeg fremdeles vondt i magen. Det virker som dette kommer periodisk, så slipper det taket. det er vedig vondt. min mor sa selv at hennes riier kom i ryggen daa hun fødte. Jeg har kun hatt 4 uker fortidlig prematur (keisersnitt) og har ikke vært med på dette(fødsel/riier) før. Var nettop på legevakten, men Legen tok meg ikke seriøst og målte kun pusten min og hørte på hjerte til baby. Hva om jeg har prematur riier, er det jo ALT for tidlig å få baby nå. Føler meg som en hypokonder ,er veldig trist og føler ingen tror jeg er dårlig og magesmertene er der. Har bare lyst å legge meg ned å gråte. I tillegg oppdaget jeg i natt at jeg har fått melk og opphovnet nedentil.Men det kan vel ikke væremeningen at jeg skal a slike smerter i magen selv om baby vokser. ar jo 11 uker igjen. Måtte are syte litt fordi jeg er så fortvilet...... :-(
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2007 #2 Skrevet 3. mai 2007 Jeg vet ikke jeg... men jordmor sa til meg at jeg ikke skulle ringe legevakten om det var noe! Bare føden... Lykke til iallefall!
#HØYgravid# Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. mai 2007 vel, det er vel sikkert mere drevende og riktige folk å prate med på føden. får se formen ann ti i morgen. er bare litt fortvilet i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå