Tussa og Sofie Skrevet 3. mai 2007 #2 Skrevet 3. mai 2007 Planlagt og planlagt, jeg har lyst på to forholdsvis tette ihvertfall, så får vi se om sambo er enig og om ønske fortsatt er der i tiden etter første er på plass )
LynxLynx Skrevet 3. mai 2007 #3 Skrevet 3. mai 2007 Skal adoptere nummer to, så det er vell egentlig planlagt. Sånn bortsett fra når, da selvfølgelig
Brenda med 2 ute Skrevet 3. mai 2007 #5 Skrevet 3. mai 2007 Skal vente to år kansje, har ikke en plan i den forstand. Venter kansje ett og ett halvt år før vi begynner og prøve igjen. Vil at det skal være relativt tette, så man ikke er småbarns mor i resten av livet=) Stakkars svigerinna mi, blev gravid tre måneder etter at hun født sin første... da hade jag vært rimelig sliten....
Carta Skrevet 3. mai 2007 #6 Skrevet 3. mai 2007 Planlagt og planlagt... Nå hadde ikke vi planlagt å begynne å prøve på førstemann før om litt over et år da...skal gifte oss da. Hadde i utgangspunktet tenkt å prøve på ca 2 års mellomrom. Ikke noe særlig tettere i allefall. Men nå tror jeg vi tar førstemann først. Så ser vi hvordan det går.
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 3. mai 2007 #7 Skrevet 3. mai 2007 Vi vet ikke helt hva vi går til, så vi ar denne først:) Men vil ha ikke ha mer enn 3 år mellom barna iallefall det er vi enige om. Men vi har som sagt ikke tenkt på det enda.
Gjest Skrevet 4. mai 2007 #8 Skrevet 4. mai 2007 Nei, overhode ikke! Har mer enn nok med denne ene, enn så lenge! Og dersom jeg skal ha flere blir ikke det på lenge enda! To tette (som "alle" andre tilsynelatende vil ha) er ikke noe for meg! Jeg skal kose meg leeenge med førstemann, og vente en 4 år før det ev. kommer noen fler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå