Gå til innhold

Dere som er 1.gangs har der planlagt nr 2?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Planlagt og planlagt, jeg har lyst på to forholdsvis tette ihvertfall, så får vi se om sambo er enig og om ønske fortsatt er der i tiden etter første er på plass :o)

Skrevet

Skal adoptere nummer to, så det er vell egentlig planlagt. Sånn bortsett fra når, da selvfølgelig

Skrevet

Nope, her tar vi et barn av gangen:)

Skrevet

Skal vente to år kansje, har ikke en plan i den forstand. Venter kansje ett og ett halvt år før vi begynner og prøve igjen. Vil at det skal være relativt tette, så man ikke er småbarns mor i resten av livet=)

Stakkars svigerinna mi, blev gravid tre måneder etter at hun født sin første... da hade jag vært rimelig sliten....

Skrevet

Planlagt og planlagt... Nå hadde ikke vi planlagt å begynne å prøve på førstemann før om litt over et år da...skal gifte oss da. Hadde i utgangspunktet tenkt å prøve på ca 2 års mellomrom. Ikke noe særlig tettere i allefall. Men nå tror jeg vi tar førstemann først. Så ser vi hvordan det går. ;)

Skrevet

Vi vet ikke helt hva vi går til, så vi ar denne først:) Men vil ha ikke ha mer enn 3 år mellom barna iallefall det er vi enige om.

Men vi har som sagt ikke tenkt på det enda.

Skrevet

Nei, overhode ikke!

Har mer enn nok med denne ene, enn så lenge!

Og dersom jeg skal ha flere blir ikke det på lenge enda!

To tette (som "alle" andre tilsynelatende vil ha) er ikke noe for meg!

Jeg skal kose meg leeenge med førstemann, og vente en 4 år før det ev. kommer noen fler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...