Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 3. mai 2007 #1 Skrevet 3. mai 2007 vet det har blitt skrevet om før her.. men jeg har som sagt ikke lest om dette før, fordi jeg ikke har vært plaget med det...Nå i det siste, har jeg lagt merke til en "klump" nede med rumpehullet... Jeg tok et speil i dag, og sjekket.. og da såg jeg en "Hudklump" nettsom en utvekst.. som var helt nede med rumpehullet.. har ikke noen plager med denne klumpen.. men er litt ubehagelig når jeg tar på den.. Er dette hemoride? har aldri hatt sånn før... Jeg vet jo ikke hvordan hemorider skal se ut engang.. og hva gjør jeg om det er det ? Må jeg til legen? eller kan jeg stikke innom apoteket imorgen?
@nne p@ l@nne Skrevet 3. mai 2007 #2 Skrevet 3. mai 2007 Kan vel hende at det er det du har fått ja. Du får middel på apoteket som du eventuelt kan prøve før du oppsøker lege. Vet ikke hva det heter, men de vet jo det der. Ellers er honning et bra og ufarlig kjerringråd som i hvert fall har hjulpet på meg.
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. mai 2007 Hvor lang tid tok det før du ble kvitt.. ? Og skal man smøre daglig ?
@nne p@ l@nne Skrevet 3. mai 2007 #5 Skrevet 3. mai 2007 Prøvde meg frem med morgen og kveld. Begynte tidlig så den var borte etter en ukes tid. Det sluttet å klø nesten med engang.
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 3. mai 2007 okei.. takk for jeg har liksom ikke merket noe kløe.. men kan hende det kommer om jeg ikke begynner å smøre snart..
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2007 #7 Skrevet 3. mai 2007 lurt å ta en tur til legen, du får kanskje fler etter fødselen. Jeg følte det som om jeg satt med gladdskår i rompa før jeg endelig tok turen. Det finnes noen vidunderlige piller som tar dem vekk veldig fort, kan nesten være greit å ha dem liggende til etter fødselen, for da er det ikke så lett å komme seg til lege som nå. lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå