mamma tiL 1stor+2små Skrevet 3. mai 2007 #1 Skrevet 3. mai 2007 og sittet og f.eks grillet,og babyen lå inne og sov,hvis dere hadde med dere babycall ut. Vil gjerne høre også hvor langt fra babyen/inngangspartiet dere da evt sitter.Både dere som kan gjøre dette og dere som absolutt ikke ser dette for dere.
Gjest Skrevet 3. mai 2007 #2 Skrevet 3. mai 2007 Kan dere ikke la babyen sove ute i vognen? Det gjør vi når vi er ute i hagen.
mayaya Skrevet 3. mai 2007 #3 Skrevet 3. mai 2007 klart det! så lenge jeg visste at callen virket, så. bare å teste det da :-)
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. mai 2007 Kanskje når babyen er helt liten,men den vokser jo fort ut av bagen,det gjorde i alle fall min gutt,men nå er jo han stor også da.kan jo bruke bagen enda,men vil ikke det til kvalitetsøvnene hans og en griller jo gjerne på kveldstid etter at babyen har lagt seg
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. mai 2007 Hvor langt er du fra babyen,og fra inngangspartiet?
2tette:april06&juli07tante 08 Skrevet 3. mai 2007 #6 Skrevet 3. mai 2007 Selvfølgelig. Hva er babycall til? Jo,sånne ting!! Så lenge dere er innen rekkevidde hvor caller`n virker ser jeg ingen negativ grunn til dette!! Og kansje være såpass nærme at dere ser huset da
mayaya Skrevet 3. mai 2007 #7 Skrevet 3. mai 2007 Vel, vi har hage selv da, og er der. Ville ikke vært for langtunna, ikke først og fremst om han våknet, men mest ift om det skulle skje noe... Vil være nære nok til at jeg er der på veeldig kort tid.... Men om jeg er ute i hagen eller nede i kjelleren er jo liksom det samme..
Trønderpia venter nr 3 Skrevet 3. mai 2007 #8 Skrevet 3. mai 2007 Ja. Hagen er jo nært huset uansett. Og bruker jo babycall. Dørene er gjerne åpne også. Ofte er man like nært ungen når man sitter ute, som de som har to etasjer f.eks.
Vildur Skrevet 3. mai 2007 #9 Skrevet 3. mai 2007 Selvfølgelig, så lenge man bruker babycall som virker. Da er det jo rekkevidden på babycallen som avgjør hvor langt unna man kan sitte. De færreste har vel så stor hage at det tar lang tid å komme seg inn til babyen?
MammaDilla Skrevet 3. mai 2007 #10 Skrevet 3. mai 2007 Jeg er sikkert en dårlig mamma. Jeg tar babygymen oppi dobbelsengen, plasserer ungen der og kan sitte utenfor å sole meg/grille osv. Hagen er rett utenfor romvinduet, og han kan fint ligge å leke en time på babygym. Har også latt han sove i sengen sin mens vi har sittet ute. Kan jo ikke ha noe å si om man er ute eller inne så lenge man vet at man hører babyen sin Gå ut å kos deg!!!
bee* Skrevet 3. mai 2007 #11 Skrevet 3. mai 2007 Det gjør jeg titt og ofte.. men jeg har sånn at baby calen piper om den er ute av rekkevidde eller uten strøm og så pleier ungene sove hele natta og jeg går inn i døra å hører etter inne i mellom. Jeg er ute å rydde lekene ungene har rota rundt og skal jeg få unna hage arbeid er det jo da jeg kan gjøre det. må si at det er veldig mye hysteri her inne.. Jeg har faktisk vært å stabla ved også med baby calen på!! Mulig noen mener jeg er ei dårlig mor men med to små så må man utnytte tida når ungene sover..
katoes Skrevet 3. mai 2007 #12 Skrevet 3. mai 2007 Selvfølgelig sitter vi ute og koser oss etter at barna har lagt seg hvis det er deilig ute. De sover i 2 etasje, men med babycall så er ikke det noe problem. Er inne og ser etter dem med gjevne mellomrom. Man kan ikke sitte å våke over barna hele tiden. Det blir litt kjedelig. Men man er gjerne litt mere engstelig til og begynne medmed første barnet. Det roer seg gjerne etterhvert.....
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 3. mai 2007 #13 Skrevet 3. mai 2007 Lager du en sånn kant med dyna rundt Sondre? For plutselig så kan de finne på å rulle rundt...snulla datt nesten på gulvet engang selv om jeg hadde laga kant, så nå lager jeg en mye høyere kant. Selv har vi ikke hage, så dette er ikke en problemstilling, og det er faktisk fra balkongen en har best oversyn over soverommet og stua, så kunne godt ha sittet der hadde jeg likt å sitte i sola.
kreps-76 Skrevet 3. mai 2007 #14 Skrevet 3. mai 2007 Ja, det gjør jeg. Kan ikke se at det er noe verre enn at ungen ligger ute og en selv er inne. Gjennom babycallen vi har blir det støy bare babyen beveger seg i vogna/senga, og blir dekningen borte piper det i callen.En babycall man stoler på er uvurderlig, og til god hjelp i hverdagen!
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2007 #15 Skrevet 3. mai 2007 tuller du? selvfølgelig kunne vi det. hvorfor ikke liksom? overhysteriske mødre :-(((((((((((
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2007 #16 Skrevet 3. mai 2007 Jeg skjønner ikke helt problemet, HI. Kan du forklare?
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2007 #17 Skrevet 3. mai 2007 HI lider av hysteri. Trodde det hadde blitt gjort klinkende klart gjennom hennes innlegg og svar her inne tidligere...
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 3. mai 2007 #19 Skrevet 3. mai 2007 tror neppe hun lider av hysteri, er nok bare en god, omsorgsfull mor som vil barnet sitt alt vel. går heller ikke ute å spankulerer mens babyen ligger inne og sover, er aldri lenger unna enn at jeg kan høre henne
bolla pinsvin Skrevet 3. mai 2007 #20 Skrevet 3. mai 2007 Hvorfor kan du ikke ta med småtten ut? Sett opp en parasoll og la han leke med babygymmen ute. Hadde aldri latt noen av mine ligge inne å være våkne mens jeg var ute. Når det gjelder å sitte ute i hagen når barna sover ser jeg ingenting galt i det.Men jeg går inn å ser til dem innimellom selv om jeg har babycallern på
♥2 små gull♥ Skrevet 4. mai 2007 #21 Skrevet 4. mai 2007 Ser ikke problemet med å gå ut i hagen når babyen ligger å sover inne, tar bare med babycallen.... vi er ikke noe lenger unna henne da enn hvis vi sitter oppe i stuen når hun ligger nede. Hvor langt unna man går... tja... så lenge jeg er sikker på at babycallen virker så der det jo ikke noe problem.... vi har jo ikke SÅ stor hage, så det er nok ikke noe problem at den går utenfor rekkevidde
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2007 #22 Skrevet 4. mai 2007 Absolutt. Bare test at babycallen virker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå