Bellen^2 Skrevet 3. mai 2007 #1 Skrevet 3. mai 2007 Jeg har ved flere anledninger merket at det "popper" i leddene til Sebastian, gjerne i knærne og albuene. Akkurat som det er litt slark der, sikkert dårlig forklart men jeg håper dere skjønner hva jeg mener. Tenkte jeg skulle ta dette opp når vi skal til fysioterapeut gjennom HS, men lurte på om det var noen andre som også hadde lagt merke til det?
Vi har tre mirakler! Skrevet 3. mai 2007 #2 Skrevet 3. mai 2007 Minsten her poppet i leddene den første tiden. Vi snakket med barnelege, fysio og hs, som sa at så lenge dette ikke bare gjelder ett ledd vokser de det av seg. Det stemte her. Ville nevnt det for helsesøster så ser hun om hun vil at dere skal henvises til fysio.
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 3. mai 2007 #3 Skrevet 3. mai 2007 Hos småen her gjorde det det i skuldre og rygg. Vi fikk beskjed om at leddene på de små er så løse og derfor ble det sånn. Så lenge babyen ikke visste noen tegn til ubehag eller vondt skulle det visst være normalt. Nå i det siste har det gått lenger og lenger mellom hver gang vi hører det. Håper det er normalt.
♥2 små gull♥ Skrevet 3. mai 2007 #4 Skrevet 3. mai 2007 Hos jenta mi knekker det i knærne... spurte om det på sist kontroll, og legen sa at knekking i knær er ikke noe problem. Værre hvis det knekker i hoftene, da skal man sjekke det nærmere.
mimmi`80 - 07 & 09 Skrevet 3. mai 2007 #5 Skrevet 3. mai 2007 så deilig å høre at andre også har det sånn. Her knepper det i beina og i skuldrene når jeg løfter han opp.....
Bellen^2 Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 3. mai 2007 Godt å høre at andre også har lagt merke til det:) Jeg nevnte det for legen på 6 ukers kontrollen, men fikk bare et "tja, sånn skal det sikkert være" svar tilbake og har gått og tenkt litt på dette. Tusen takk for svar jenter:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå