Nina, 02.05.2010 Skrevet 3. mai 2007 #1 Skrevet 3. mai 2007 Noen med erfaring eller som har en anelse om hvilken olje som er best mot revning? Tenkte å investere i en nå, men blir litt satt ut av alt som finnes på markedet :-)
lindapia22 *har født* 31.05.07 Skrevet 3. mai 2007 #2 Skrevet 3. mai 2007 Jeg har kjøpt hvetekimolje på apoteket, har hørt at denne er veldig bra! Også bra mot strekkmerker..
Ikkelektuell Skrevet 3. mai 2007 #3 Skrevet 3. mai 2007 Weledas svangerskapsolje inneholder både mandelolje, jojoba og hvetekimolje. Jeg synes den lindrer godt når huden føles et par nummer for liten (spesielt ved kynnere), den føles mer elastisk. Kan være verdt et forsøk? Oljen føres i hvert fall på Sunkost.
Gjest Skrevet 3. mai 2007 #4 Skrevet 3. mai 2007 Jeg har veldig god erfaring med hvetekimolje når det gjelder strekkmerker. Revning derimot.... måtte sy endel begge gangene.
Cloudberry Skrevet 3. mai 2007 #5 Skrevet 3. mai 2007 Jeg bruker jordnøttolje.. Aner ikke om det funker. Koster ca 80 kr på apoteket. Smører meg overalt med den. Blander med bodylotion. Har ikke ett eneste strekkmerke foreløpig. Er 7 mnd på vei. Håper det hjelper mot revning... Har brukt hvetekimolje på magen tidlig i svangerskapet.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2007 #6 Skrevet 3. mai 2007 jeg bruker jordnøttolje;-) er fornøyd med den! brukte kobbersalve de to andre sv.skapene.. fikk det anbefalt av jordmor.. men den egner seg best til å smøre seg nedentil, ikke på magen for den blir litt brunaktig... bruker derfor den andre nå for den kan jeg smøre på magen også!! er veldig fornøyd med den... uansett er det viktig å massere mellomkjøttet med oljen hvis den skal ha noen særlig effekt... dette viser visst nyere forskning,,, dette sa jordmor i dag... det var visst også bevist at det funket best første fødsel... og at det senere ikke hadde så mye å si...... uansett kan man forhindre rift er det verdt det uansett..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå