Twinny Skrevet 3. mai 2007 #1 Skrevet 3. mai 2007 Hva betyr dette punktet? Har hatt 0 hver gang, men etter denne kontrollen har han skrevet +1. Noen som har mer peiling enn meg?
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 3. mai 2007 #2 Skrevet 3. mai 2007 Det er om du har vann i kroppen:) +1 betyr at du har litt vann.
Twinny Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. mai 2007 Takk for raskt svar. Da var det ikke så ille da...jeg er jo veldig klar over at jeg har vann....glad det snart er sommer og glad det er noe som heter crocks:)
Gjest Skrevet 3. mai 2007 #4 Skrevet 3. mai 2007 Det betyr at legen mener du har fått litt vann i kroppen (ødem). Skalen går fra 0-3 hvor man kan få både hele tall og f.eks 1-2, 2-3 osv. Tallet indikerer mengden med vann, eller ødem, man har i kroppen. 1 får man vanligvis når ringene begynne rå bli trenge/ikke passer og det samme med skoene og en merker selv at en har endel hevelser. Stemmer det for deg?
§oxx + Storm Skrevet 3. mai 2007 #5 Skrevet 3. mai 2007 Heisann, Det skrev Jm di siste 3/4 ganger nå også... det gjelder vann i kroppen, jeg har ikke noe jeg.. eller ikke noe som er synlig ihvertfall. Men hun sier at selvom det ikke er synlig så har alle LITT alikevel og skriver +1. Ikke noe farlig med det ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå