Gå til innhold

Noen her som...

Anbefalte innlegg

Skrevet

tok tidlig UL i uke 12?

Isåfall, hvor langt var fosteret fra hode til rumpe?:)

Spør bare av ren nyskjerrighet, min var 5 cm på den tiden i uke 12+0 fra hode til rumpe.

Hjertet pumpet å alt, men rørte ikke på seg da..!:P *skuff* Hørt om dem som var der i uke 10 osv. hvor de da så ungen snurre rundt osv..

Er vell sikkert ikke noe unormalt..

Begynner min 15. uke i morgen..Så skal jeg og kjæresten på ordinær UL 1.juni i uke 18:) Det blir så morro!

Håper på gode nyheter.. Kansje h*n rører litt på seg da til å med;)

hihi...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var rundt uke 11, og da var den 4,2 cm, så normal ifht ukene da. Jeg så at min rørte på seg, ganske mye faktisk, men tok ikke salto og sånn altså ;o) Han dyttet litt på magen min og da rørte den enda mer på seg. The doodle! Hehe!

Artig å se, ikke sant?! Kan jo hende din bare var litt ekstra sliten akkurat da vettu, de rører jo ikke på seg hele tiden, men godt å se hjertet og alt vel så langt!

Vil dere vite kjønn på Ordinær UL?

Skrevet

Åh så morro! hihi:)

Ja hjerte slo som bare det, det så det var jo betryggende i hauger å lass bare det!;p

Utrolig herlig å se det lille barnet du har inni deg ja:) Gleder oss så utrolig til 1.juni:)

Ja vil vite kjønn! Så hååper de kan se det nå neste gang! Skal jo begynne å kjøpe inn ting:)

du da?

Skrevet

Jaaa, jeg vil også vite kjønn, det synes jeg er lettere ifht hva man kjøper inn osv. Har ikke kjøpte noe enda (er 13+5) selv om jeg har kikket masse, men har bare ikke fått meg til det av en eller annen grunn ;o)

Vi har UL 6 juni tror jeg, så det blir morro!

Skrevet

Hihi ikke lenge etter meg det:D Får fortelle begge to etter UL da, for å høre hvordan det gikk:P

Håper bare de ikke finner ut at det er noen feil osv... men så lenge skadene fosteret eventuelt har ikke er dødelige, vil vi beholde det selvom å gjøre livet til barnet så godt som mulig! Men såklart, alle vil jo ha ett "velskapt" og friskt barn:)

Vi har kikket en del på vogner osv. nå. Er jo så mye salg nå!Så trur vi kjøper inn litt etter UL hvis alt er bra:)

Når trur du du starter?:P

Skrevet

Jeg hadde når jeg var 11+4 og ble sjokka. Det var så tydelig en liten(veldig liten da;)) baby, den lå og klödde seg i hodet og var så menneskelig. Helt horibelt når man tenker på at det fortsatt blir utfört abort da synes jeg! Synes nesten det var den beste ultralyden for da hadde ikke babyen blitt så stor enda og man kunne se hele kroppen i et bilde. Nå er jeg 25+noe og det er ikke på langt när så göy når man ser en arm der og hodet der...

Skrevet

Jeg hadde i uke 13... husker ikke hvor stor sukkertøyet var da, men h*n sparket som bare det og var så nydelig! *sukk*

Skrevet

ååh:P Bare min som lå heeelt stille..? søren heller:P En Skikkelig slappfisk inni meg da gitt:p hihi, som morra si;)

Skrevet

jeg var i uke 11. min var 4-5 cm. var kjempe liv i min mage, helt til sambo kom inn i rommet, da lå lille trille helt stille=) hehe.

Skrevet

"kristine91"

Jeg tenker jeg begynner å handle litt så smått ila mai, de viktigste tingene man anbefaler at er i hus av klær, smekker, teppe osv...

Har kikket på vogn også og bestemt oss for TFK, joggster twist. (tror jeg)

Har du funnet en vogn du liker?

Skrevet

hihi:)

Vi liker godt denne her: http://www.babybutikk1.no/

(ikke den orange)

Greit å kjøpe kombivogn, så man slipper å bruke masse penger på den første vogna, som barnet fort vokser ut av, så kjøpe en sportsvogn til flere tusen:p

Liker den type vogn også:)

Skrevet

Den så kjempefin ut, har faktisk ikke sett dem jeg! Det tok lang tid før jeg skjønte opp/ned på dette vogn greiene, det krevde litt studering!

Nå skal jeg legge meg.....zzzzzzz....trøtt som en strømpe :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...