milly:) Skrevet 3. mai 2007 #1 Skrevet 3. mai 2007 Hvor fikk dere skjema? hva trengte dere?? så lett å rote seg bort i jungelen der...
jentegutt&gutt Skrevet 3. mai 2007 #2 Skrevet 3. mai 2007 gå på NAVs hjemmesider.... der finner du det du trenger, bortsett fra at en kunne trengt administrativ utdannelse for å klare å fylle ut :-)
Raych Skrevet 4. mai 2007 #3 Skrevet 4. mai 2007 Hentet skjema på NAV sine sider på nettet. Vi har fylt det ut, men ikke sendt inn ennå. Har litt tid på oss ennå 2.5 mnd til jeg går ut i permisjon. Hos oss er det greit for arbeidsgiver betaler lønn under permisjon hos oss begge. Da trenger ikke vi å tenke på mer på dette ettersom det da blir arbeidsgivers oppgave å søke om refusjon fra NAV i etterkant. Trenger bekreftelse på termin fra JM da, så den skal jeg be om når jeg skal dit 14. mai. Etter det sendes søknaden vår tenker jeg:)
Endelig snart 2 Skrevet 4. mai 2007 #4 Skrevet 4. mai 2007 Jobben får refusjonen fra NAV her også, men en må selv sende inn søknaden til NAV ellers får de ikke refundert. Slik måtte jeg også gjøre det i forrige svangerskap. Dersom det er vanskelig be noen på lønn der du jobber hjelpe deg. De fleste har jo også et internt skjema, som er ganske likt, som må fylles ut.
Raych Skrevet 4. mai 2007 #5 Skrevet 4. mai 2007 Ja, selvfølgelig må vi sende inn søknaden til NAV også. Det er jo de som regner ut hvor mye lønn arbeidsgiveren får refundert og hvor lang permisjonen blir etc:)
goldenticket *BLITT MAMMA* Skrevet 4. mai 2007 #6 Skrevet 4. mai 2007 Er det bare meg som syntes at de permisjonspapirene som alle er så "redd" for var lette? jeg trodde jo det at man måtte ha høyere utdanning i utfyklling av skjemaer jeg, men det var jo ikke noe stress i det hele tatt...
*RutIetutt* Skrevet 4. mai 2007 #7 Skrevet 4. mai 2007 Kan heller ikke skjønne at det skal være så vanskelig....;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå