Gå til innhold

Lykkelita!!??!!=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er her fremdeles, jeg...=( trodde virkelig noe var på gang imorges, men selvfølgelig måtte det gå over=( kjipe greier...

Hvordan har dagen din vært da? Klarte til slutt å dra meg ut på verandaen for å nyte sola... Litt deilig kan man si.. Og så trist at vi gravide blir ekstra fort brune;p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei haa! :) jeg er her jeg ogsaa. har slutta aa ta telefonen naa, for det er ikke naa goey lengre naar de spoer om jeg ikke skal foede snart! :P

Dagen har vaert rolig. flytta babyen sin seng inn paa siden av vaar i morges...tenkte at det kanskje var det som skulle til for at bebisen min skulle skjoenne at han maa komme ut! :)

ohh, saa heldig du er som har fint vaer da. her er det graatt og ganske nitrist egentlig...saa er ikke mye brun jeg nei. :)

saa dumt at d stoppa da. blir jo saa skuffet naar man skrur opp haapet! har du gjort mye for aa faa ting i gang da eller?

Skrevet

He, he, kanskje han tar hintet nå ja, med senga på plass og greier;p syns det, altså! Her har senga stått framme og ferdig oppredd så lenge at jeg ble nødt til å vaske sengetøyet på nytt. Støva jo helt ned til slutt, he, he.

Jeg klagde min nød til mamma etter noen timer på morgningen, og i ettermiddag har ikke telefonen stått stille!! ryktene om mulige veer hadde spredd seg gitt, selvom jeg ba om at hun ikke måtte si noe tilfelle det var falsk alarm... men, men, de er jo tydeligvis like spente som oss;p

Nå er jeg egentlig ganske rådvill om hva jeg skal foreta meg for å få fart på sakene igjen.. Tips mottas med stor takk;p så skal jeg sende litt sol til deg i gjengjeld, hi, hi=)

Syns det er litt dårlig gjort at du har fått time til overtidsvurdering før meg, altså! det kalles sniking i køen;p

Skrevet

ja, jeg ble veldig overaska over at jeg fikk time saa tidlig. men tror jordmor nevnte at det var lite fosteraktivitet. saa kanskje det var pga det? men saa er det vel kanskje ogsaa veldig store sjangser for at jeg blir sendt hjem igjen uten baby ogsaa da! :(

ja, jeg sier ingenting til noen om noenting....er redd det skal foere til at jungelalarmen gaar og alle tror jeg er paa foeden. saa jeg sa ikke til noen at jeg var innom sykehuset i gaarkveld. ikke foer jeg kom hjem igjen. heheh

hvordan kjentes det ut i morges da? Jeg aner jo ikke hvordan det skal vaere. men regner med at saa lenge det ikke er vondt saa er det ikke noenting.

Skrevet

Det er jo et poeng da. Godt de tar ekstra vare på deg siden du ikke kjenner så mye liv!! Men når de først har deg inne da, så sørger de vel hvertfall for at modningen kommer i gang dersom det skulle vise seg at du ikke er moden.. Og da er det jo bare et tidsspørsmål før fødselen setter i gang også=) blir nok barn på oss til slutt også, vet du;p

Imorges hadde jeg skikkelig vonde kynnere!! menssmerter nederst i magen, som gikk videre bak i ryggen og varte ca 1 min og kom med 10 min mellomrom i ca 2 timer... vet ikke når de kvalifiseres til å kalles masrier, jeg?

Skrevet

ohh... ogsaa ble det ikke noe. saa kjipt! daarlig gjort av kroppen din aa lure deg saann naa som du er over tiden og alt! Jeg har ikke hatt vondt i det hele tatt paa saann maate jeg... kunne nesten oenske en masrie istedetfor ingenting nesten...heheheh

Ja, jeg haaper de vil gjoere noe for aa faa litt fart paa sakene. Sitter aa vurderer om jeg skal dra inn paa sykehuset igjen i morgen hvis jeg fortsatt kjenner like lite liv gjennom kvelden og natten. Er saa redd for aa virke helt hysterisk ogsaa, siden han tydeligvis har det bra der inne....men klarer liksom ikke helt aa slaa bort tanken at dersom det er noe og jeg ikke har gjort noe for aa sjekke at han har det bra saa vil jeg aldri kunne tilgi meg selv.

Skrevet

Var ikke så fornøy da jeg sovnet fra det hele og våknet og kunne konstantere at det bare var et blaff=( Kommer til å bli gal hvis jeg må gå slik til de setter meg i gang! Har hatt flere tak senere i dag også, men det tar seg ikke opp... Men hvis det var tegningsblødning jeg hadde igår, og ikke bare slimproppen, så er det ikke lenge igjen=)

Syns du skal dra på sykehuset, jeg, så skjønner de at du virkelig er bekymret og ikke bare "hysterisk".. Som legen min sa til meg da jeg syntes jeg virket hysterisk; uten dere gravide hadde de ikke hatt noen jobb!!! det er jo derfor de er der da, for at vi skal ha det bra, og det hele svangerskapet og ikke kun de timene vi ligger og presser for harde livet..

Og hvis du går rundt og tenker dersomatte, hvisomatte, syns jeg hvertfall du skal gjøre det! bedre med en sjekk for mye enn en for lite, og spes nå på overtid hvor vi går rundt og føler og tenker på alt!

Skrevet

ja, det er jo det de sier. det er derfor de er der. Er bra at de er saa hyggelige da. er litt lettere aa ra dit naar man blir saa godt tatt imot! :)

ja, det er jo spennende da. det kommer sikkert til aa ta seg opp neste gang. starter nok i natt du. saa naar jeg etterlyser deg paa bim i morgen saa ligger du med nurket i armene dine og smiler. :) tenke seg til.... det kan liksom skje naar som helst...men det kjennes bare ikke saann ut. men saa pluttselig bare er det der. jeg skal dra med meg gubben ut aa gaa tur i kveld ogsaa. bestige noen oppoverbakker i haap om at noe skal skje. ogsaa kanskje jeg faar ha sex ogsaa....selv om det ikke akkurat frister saa veldig mye akkurat naa. syns det har blitt saa vanskelig den siste uka. foeles ut som at jeg har blitt doblet i stoerrelse paa ei uke!!! :S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...