Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 3. mai 2007 #1 Skrevet 3. mai 2007 Skal feire bursdag for min søster i morgen.. hun blir 12 år... Vi har leigt plass i gymsal. "festen" skal være fra kl. 19.30-22.30.. =) Vi har planlagt at vi skal ha med singstar, sånn at det blir karaoke.. og musikk og discolys slik at vi kan ha dans Men lurer på om noen her har noen forslag til morsomme leker... som ikke er så barnslige Vi planlegger også å ha "partydrinker" til festen hehe... blande ulike brus-sorter, og pynte med frukt.. evt. bruke litt konditor farge for å skape kuuule farger... Noen som har peiling på hvilke brus som er gode å blande...? hehe:P Takker for all hjelp jeg kan få :) Kom gjerne med forslag og ideer til ting vi kan ha/gjøre på bursdagsfesten.. noe som er være kjekt, kult, spennende, nytt:P
Gjest Skrevet 3. mai 2007 #3 Skrevet 3. mai 2007 jeg og en venninde var vakt på en 12-års bursdagsfest i fjor...der hadde de dansekonkuranse og stol-leken faktisk...de synes det var kjempe morsomt =) dere kan jo lage punch,det er kjempe godt. da blander dere sprite og rød fun light saft (ikke like mye saft som brus,bare smak dere fram) så skjerer dere opp masse forskjellig frukt å putter oppi...det smaker så utrolig godt..nam nam. kose dere i morgen kveld da...håper det var litt til hjelp. =)
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. mai 2007 takk, det skal vi og takk for forslag *noterer* =) =)
Gjest Skrevet 3. mai 2007 #5 Skrevet 3. mai 2007 Ta du en lysebrun nylon knestrømpe (gjennomsiktig/20 denier). En av deltakerne trekkes ut, får et laken rundt seg så de andre ikke gjenkjenner vedkommende på klærne. Mens de andre står med ryggen til, trekker du strømpa ned over hodet på vedkommende. Når den er helt nede ved halsen, trekkes den litt opp igjen. Det ser helt sykt morsomt ut, og de andre får seg en god latter og kan gjette hvem som er inne i strømpa. Jobber som lærer, gjør dette ofte på klassefester o.l, også m større barn, de elsker det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå