Anonym bruker Skrevet 3. mai 2007 #1 Skrevet 3. mai 2007 dersom vi får e gutt (som det ser ut til..) så har jeg lyst at han skal hete Sjur til mellomnavn. Litt sånn familienavn det der.. Men aner overhode ikke hva som kan være et fint og passende fornavn til det. Noen osm kan komme med tips?
Fabelaktiv Skrevet 3. mai 2007 #2 Skrevet 3. mai 2007 Ta et navn dere liker og putt foran. Han må da ikke bruke begge navnene??? (personlig er jeg litt imot dobbeltnavn - men bare hvis man bruker dem som dobbeltnavn.. helt ok hvis man bare bruker det ene)
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 3. mai 2007 #4 Skrevet 3. mai 2007 Karl-Sjur... HAHA:D nei, den var vrien du:)
Sissy-mams Skrevet 3. mai 2007 #5 Skrevet 3. mai 2007 Om du er fra Sunnmøre liker du kanskje to enstavelsesnavn etterhverandre som Knut Sjur, Per Sjur o.l. Jeg er ikke derifra, så for meg blir det litt snodig. Personlig ville jeg valgt et to- eller trestavelsesnavn foran, Even Sjur, Anders Sjur, Eirik Sjur, Daniel Sjur, el. lign. Synes det høres litt "staselig" ut. Lykke til videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå