Dragemor Skrevet 3. mai 2007 #1 Skrevet 3. mai 2007 Heisann alle sammen! Da har vi hatt første treff i Horten! (vet ikke om det kanskje har vært noe før en gang, men har virket som det bare har vært vanlig å ha det i tønsberg) Vi ble bare to denne gangen, men jeg syns i alle fall det var veldig trivelig! Håper mange flere har muligheten til å komme nestegang! Ja, for det blir en nestegang. Garantert!! Er onsdager kl 19 er grei tid for flere enn oss to som var der i går? Lurer litt på hva som passer for deg! Vi ønsker jo å treffe flere ) Så når passer det for deg? Hvilke dager og hvilke tidspunkt? Mange som er hjemme på dagtid? Lene
Arwen* Skrevet 3. mai 2007 #2 Skrevet 3. mai 2007 For meg passer det kvelder, er ledig alle dager. Jobber på dagtid.
*rugekassa* Skrevet 3. mai 2007 #3 Skrevet 3. mai 2007 Hei!! Hadde vært koselig å kommet på treff i horten:-) fikk ikke med meg at det var... har to uker igjen..... kan på dagtid også....... har dere andre fra horten lenge igjen til terminen??
Louise-and3girls Skrevet 3. mai 2007 #4 Skrevet 3. mai 2007 For meg passer det stort sett hele dagen. Jeg har ca.6 uker igjen til termin. Vet ikke helt hvordan den 19 passer ennå.
Louise-and3girls Skrevet 3. mai 2007 #5 Skrevet 3. mai 2007 Sorry, så feil. Jeg syntes det sto den 19. og ikke kl.19. Kl. 19. bruker å være et greit tidspunkt.
Dragemor Skrevet 4. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 4. mai 2007 Så bra at det var flere her på 3.trimester. Like før babyen kommer for et par av dere da! Så koselig:o) Er selv på 2.trimester, bare sniker meg inn på 1. og 3. for å få med litt fler )
krizzi Skrevet 4. mai 2007 #7 Skrevet 4. mai 2007 Har det vært treff i horten altå, det har ikke jeg fått med meg. Men blir gjerne med neste gang. Hjemme på dagtid også!! Det hørtes jo ordentlig hyggelig ut!!
doble Skrevet 4. mai 2007 #8 Skrevet 4. mai 2007 Ja! Det hadde vært kjempe gøy å vært med på Blir så langt til Tønsberg synes jeg..Hvor var det dere var hen? Passer både kveld og dag for min del.
Dragemor Skrevet 4. mai 2007 Forfatter #9 Skrevet 4. mai 2007 Har fått tilbakemeldinger fra alle trimestere nå om at vi ønsker å se hverandre. Nytt treff er derfor satt opp. Håper så mange som mulig finner veien dit! Stallen i Horten kl 1900 Onsdag den 19.mai Kom kom!
Louise-and3girls Skrevet 6. mai 2007 #10 Skrevet 6. mai 2007 Er ikke 19 mai en lørdag? 17 mai er neste torsdag? Eller er jeg litt på jordet nå? :-) Jeg må innrømme at jeg går litt i surr i dagene om dagen. Har mye å tenke på. Med 2 barn hjemme og en i magen.
Dragemor Skrevet 6. mai 2007 Forfatter #11 Skrevet 6. mai 2007 Hehe... jo det er det ja.. off da.. her må jeg ha blingsa litt.. Takk for at du sa ifra!! 16 er det sikkert mange som har planer/mye å gjøre ... så jeg forandrer til 23.mai!! Håper man kan komme like vel.. Beklager... ikke meningen å gi rare beskjeder...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå