Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

..for de som vil treffe andre trøndere..hihi;o)er så vanskeli å huske hvem som er hvem til en hver tid;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også fra Bartebyen:)

Skrevet

hælæjs til medsøstrene i skinnvest;o)tjihi..hvor i bartebyen kommer vi fra da? byåsen her..

Skrevet

forresten 82modell her og:o)

Skrevet

Hallois:) Kommer fra Tyholt, men bor på Lade nå. Koselige byen vår:) Når har du termin da?

Skrevet

Kommer fra utafor den berømte bartebyen. Nærmere bestemt Lundamo, som ingen har hørt om=)

Skrevet

klart vi veit korr lundamo e..eh..sånn ca hvertfall;o)

termin ca 13 oktober her..tror dem i allefall.litt vanskelig å vite,siden det var et resultat av den fine prevensjonen ppiller,men får vite på mandag:o)

dere da?

Skrevet

Lundamo er vår faste stopp på vei til hytta, alltid:) Veldig god is der!! Har foreløpig termin 14. oktober, nesten samtidig da:) Men denne kan jo bli endret på UL, har fått innkalling til 14. mai. Gleeeder meg:)

Skrevet

så spennende,kanskje vi blir liggende samtidig?ska du ike se bort fra...men regner i grunn med jeg blir flytta på da,siden jeg ikke veit sånn helt når..

Skrevet

Det kan hende ja:) Når har du UL da?

Skrevet

UL nå på mandag jeg..

Skrevet

Oi, så spennende:) Du får skrive en oppdatering på hvordan det går. Synes tida går veldig treigt til min UL, men får bare smøre meg med tålmodighet:) Lykke til!

Skrevet

oppdatering kommer nok ja;o)såå spent på å se om de ser kjønn da...men samtidig så engstelig for om alt er ok å sånn..tenkte ikke slik første gangene

Skrevet

pusher litt på trønderne her jeg;o)

Skrevet

Hei:)

Jeg er også trønder:)

Skrevet

Trønder her også! Kommer også fra Tyholt, men bor på Nardo nå!

Skrevet

Trønder her å:-) bor på Heimdal, men oppvokst på Levanger..

Skrevet

hei,hei.. er det bare sør trøndere her da? = nord trønder jeg da,en liten "fosning"

Skrevet

*fnise* er vel plass til deg og da..." e da væl itj fæst ut'n skinnjvæst" der du bor heller:oD

korr fra fosen? har ei venninne som e fra bjugn/vahlsnes

Skrevet

hehe,e vel skinnvæst fest her å ja. bor helt på andre sida av fosn æ da,atme skarsundsbrua=) mosvik

Skrevet

hey!! Trønder æ å jah!! bor litt utafor by'n da.. nærmar bestæmt i melhus kommune, første ongen å har termin 10. nov så e litt seinar einn dåkk æ da..

Skrevet

jaujau,hefte vel ikke det:o) korr på melhus da?slekta te sambo bor utpå der:o)kuhaugen

Skrevet

wannabe trønder iallefall :)

Skrevet

hei hei. her er enda en trønder, har bosatt mæ på byåsen for tiden... har termin den 15 nov, det bli min første:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...