Gå til innhold

LES DETTE, ang bryllupsreise


Anbefalte innlegg

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Vil bare advare dere jenter når dere begynner å planlegge bryllupsreisa deres. Vær sikker på at dere velger et reiseselskap som er seriøse....

 

Vi gifter oss på lørdag og skal reise til Mauritius på lørdag (håper vi). Billettene er ennå ikke kommet og jeg får ikke tak i han som driver det reisebyrået vi har bestilt igjennom. Har prøvd forgjeves i hele dag og sitter her med en jævlig følelse og gråten konstant i halsen!!!!!

 

Vi har et par dager igjen til dagen, men akkurat nå gruer jeg meg veldig, helt for jævlig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uæh, høres uggent ut. Et ukjent selskap dette?

 

Håper det ordner seg, men hørtes litt tvilsomt ut ja.... Sikker på dere skal få tilsendt billetter? Ikke fått på mail, havnet i junkmail eller noe sånt?

 

Lykke til!!!!

Skrevet

Nei du tuller? Det er jo helt forferdelig!! Håper du (dere) klarer å få en fin dag til lørdag uansett også håper jeg at det ordner seg til slutt! Lykke til!

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Det er et selskap som jeg fant link til via en av disse bryllupssidene på nettet.

 

Billettene skal komme i posten ja, ikke sendes på mail, fikk dette bekreftet pr mail senest i går. Da hadde han ikke sendt de enda, drev og ordnet alle dokumentene da sto det....

Skrevet

Hmmm... vi har også bestilt tur til Mauritius.. Med Magellan Tours... Håper du dan si at det ikke er disse.......... * krysser fingrene*

 

Får virkelig håpe at de løser seg for dere... er ei reise som koster litt vet vi.....

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Det er ikke det reisebyrået, men sjekk at de er medlem av reisegarantifondet.

 

Tlf dit er:51859940

Skrevet

Ok! Takk for tipset!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...