Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk mage kjempetidelig denne gangen og alt i 5 måned ble jeg spurt om jeg ikke skulle føde snart, så den er tydeligvis stor også (noe SF-mål og målebånd rundt midjen bekrefter). Og jeg har est kraftig ut pga mye vann i kroppen (gått opp ca 23 kg så langt, er 35 uker) i tillegg, men nå er det akkurat som om jeg ikke klarer å se det helt lenger. Synes ikke magen ser så stor ut lenger, at fingrene er så pølsete eller leggene så tjukke, er jo sånn jeg har sett ut lenge, er på en måte blitt vandt til det nå, hehe... Mener å huske jeg hadde det slik på slutten de andre to gangene også, spesielt sist gang, følte egentlig ikke at jeg var så stor, men når jeg ser bilder fra den tiden ser jeg jo at jeg var svær! ;-) Ikke bare magen, men føtter, hoven i ansiktet osv. Er det flere som har det slik? At en liksom er blitt litt blind for sin engen enorme størrelse?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hahaha!! Akkurat sånn jeg også!! fikk igrunn bilring innmari tidlig, men mage også - og dobbelthake!! =( Dobbelthaka kjenner jeg godt igjen fra forrige gangs fotografier, men jeg synes liksom ikke at magen er så stor i speilet, eller låra... og så veier jeg like mye nå i uke 36 som det jeg gjorde da jeg fødte forrige gang..

Hormoner gjør blind?? rare greier

Skrevet

Ja det er kjemperart :-) Og egentlig veldig greit, hadde jeg virkelig klart å se hvor ille det var nå tror jeg at jeg hadde blitt deppa, hehe...

Skrevet

Ja, har det likedan.Synes liksom det er "overraskende" når alle andre sier så enorm magen er! Kan jo se meg selv i alle vinkler ved hjelp av speil, men ovenfra (som jeg oftest ser den) ser den litt "puslete" ut.Det er en god følelse, siden fødselen er like rundt hjørnet, og det ikke ser så ille stort ut å få ut:-)

Skrevet

Hehe, morsomt. Men er ikke dette vanlig også ellers? Har gått noe opp og ned i mitt liv uten å være gravid, og synes egentlig generelt at jeg ser ganske lik ut uansett. Det er mest omverdenen og klærne mine som oppfører seg forskjellig. Fotografier er også avslørende, men ikke speilbildet av en eller annen grunn. I prøverom ser jeg kvapsete ut samme hva, så der er det heller ikke så forskjellig.

Og bare så det er sagt så synes ikke jeg heller magen ser så stor ut egentlig, men er visst litt over snittet, ja (dog innenfor normalen)

Skrevet

Meg også!! Jeg har jo kjøpt inn en god del med gravid-klær for magen har jo vokst så mye. Kjøpte inn nok klær slik at jeg skulle ha klær den siste tiden som gravid også, men det er en god stund siden jeg vaks ut av disse. Er nå 36+0 (eller jeg mener jeg er 38+1). Ja har gått opp x-antall kilo, og da jeg var 20 uker påvei, så fikk jeg jo spørsmål om at jeg var like rundt hjørnet. Hehe... så magen har jeg hatt lenge nå ja.

Men selv om jeg ser den og meg selv i speielen, så ser jeg ikke helt størrelsen min nei. Og selv om magen er kjempestor, og stikker laaangt ut, så ser jeg liksom ikke det når jeg ser den. Rare greier det der!;)

Skrevet

Jeg er litt motsatt.

Fikk mage tidlig,... og av en eller annen grunn tror folk at det er hyggelig å høre hvor stor en er blitt , bare fordi en er gravid.ARG!!!!

Jeg har ikke lagt på meg mer enn tilsammen 7 kilo til nå(34 uker+) men magen er kjempestor i forhold til forgje gang. og klarer IKKE å se meg blind på vekta,... ser det så Jæ"%¤? godt.. hvert eneste gram.

Men de siste dagene har jeg fått spørsmål fra flere om jeg har det bra.Ene mente jeg var blitt så "slunken " i ansiktet..... likte faktisk bedre å høre det enn alle disse kommentarene om at jeg snart måtte eksplodere.... ja jeg vet jeg er teit

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...