Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta vår på 3 måneder får bare mm, men testet med flaske for noen uker siden og det gikk kjempefint! Men så prøvde vi igjen her om dagen, bare for å sjekke før mormor skal passe henne noen timer, og hun blånekter å drikke fra flaska.... Har forsøkt noen ganger nå, til alle døgnets tider, også om morgenen når hun burde være veldig sulten og glupsk. Men nei...kun pupp som er bra nok!

Hvordan skal jeg få henne til å drikke mm fra flaska igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet desverre ikke:( beklager

Skrevet

Har du prøvd å la noen andre enn du, mammaen, mate henne av flaska? Er noen ganger at babyene ikke vil ta flaske av mamma da de vet at mamma har puppen og den er jo såååå mye kosligere;)

Skrevet

du kan prøve ut litt forskjellige flasker. Jenta her ville bare ha de som h ar tynn tut, sånn som dr browns og bambino. En må bare prøve seg frem, og øve.

Skrevet

Har bare vært meg som har forsøkt å gi flaske så langt, og ja...det er kanskje en god ide å la noen andre, uten pupp, prøve... Pappa får gjøre noen forsøk! Og så skal jeg gå til innkjøp av andre flasker..har prøvd meg på Avent sin hittil. Kan andre flaskers tutter passe på Avent-flaskene tro?

Skrevet

Ja, MAMs tut passer på Aventflaskene. Så kan du jo prøve NUK-flaskene. Det er mange som får til flasking med den tuten.

Min erfaring med flaskeprøving gikk dårlig. Han ville ha det først, men så nektet han rundt 3mnd. Fikk det ikke til før 7 mnd på kopp, så flaske...En periode øvde vi litt for hardt, han begynte å gråte bare vi tok opp flaska, så da måtte vi selfølgelig slutte.Ikke for å ta fra deg motet, alså. Lykke til, da:)

Skrevet

Takk for flasketips og erfaringer! Fint å høre hvordan andre har opplevd det - men får krysse fingene for at vi får det til om ikke altfor lenge!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...