Gå til innhold

da har jeg hatt eksamen!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hurra! jeg er ferdig!

Og det gikk ikke halvgæærnt heller:)

Så nå har jeg bare en treukers hjemmeeksamen i maleri igjen, og det blir bare kos:) Ikke male i alt for stort format, så går det flott, og så er jeg jammen ferdig!! Hurra! hurra! hurra!!!

Og nå er det bare to timer til mannen min kommer hjem fra skottland, og denne gangen skal han være hjemme i ti dager!!

Smiledag idag! Nå er jeg så glad!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra!!

Ka slags skole e d du går på, linja???

D blir sikkert godt å få mannen din heim!:)

Skrevet

går kunstfag på høgskole.

åå,ja, skal bli så deilig å få han hjem!

Selvom jeg ikke har noen tro på for tidlig fødsel her i gården, så har jeg merket så mye forandringer i kroppen i det siste at det har vært skummelt å ikke ha han her..

lagret nr til føden på mobilen for sikkerhets skyld, og føler meg litt uttrygg. Men nå kommer han jo hjem:) og så blir det jo så koselig også! :)

*lykkelig*

Skrevet

Hehe, så koseli!

Katti har du termin da?

Håpe jo seff ikkjepå nåkka for tidlig fødsel!

Har sjøl hatt nån sinnsyke kynnera di siste dagan, men så e eg jo fødeklar i mårra:)

Håpe bare at ho hold seg inne lengelenge, får flytte inn i ny leiligheit den 15mai, så vil gjerne ha alt på plass før ho kjem:)

Har tenkt på å ta kunstfag på høgskole sjøl, har gådt 3år med tegning form og farge...Åg studert et år me grafisk design.

E dn linja bra??

Ka du blir utdanna som, kan du bygge videre på nåkka anna basert på de åran på høgskolen??

Skrevet

for å være helt helt ærlig;

HOLD DEG LANGT UNNA HØGSKOLEN I TELEMARK.

elendig skole. eneste somhar vært bra har vært kunsthistoriefaget. Ellers er det bare administrativt rot, bitre gamle lærere og rot og tull fra ende til annen!

Jeg tar kunstfag med sikte på å jobbe som lærer/museumspedagog jeg da. Er for mange spisse albuer og for lite faste stillinger om du vil satse på design eller kunst som levevei alene..

Kunst&håndverkslærer på høgskolen i vestfold er forøvrig veldig bra. Den anbefaler jeg gjerne:)

Jeg har ikke termin før 28.juni jeg, så er fødeklar når siste eksamen er over. satser på at vesla holder seg inne til det! hehe.

Men skal til samtale på sykehuset nå til uka, bl.a fordi min mor har født for tidlig tre barn, og to av oss har hun måttet sy igjen for å holde på.. men når jeg har kommet så langt som nå er det jo ingen direkte fare lenger, så jeg er ganske rolig med tanke på det.

Kynnere har jeg hatt i ett sett siden uke 18 jeg, så mange av dem merker jeg ikke mer! hehe. er så vant til at magen er konstant hard..

men i det siste har de begynt å gjøre litt vondt også, og har kjent noen kynnere opp i ryggen. det har jeg ikke hatt før, så jeg merker at NOE skjer i kroppen, om det så bare er å forberede seg på å gå inn i siste fase eller noe..:)

Spennende med ny leilighet da! Om ikke du skulle rekke alt før hun kommer, så får du ta det litt etter litt. men du rekker det nok:)

Bare ikke ta de tunge løftene selv, du har vel noen til å hjelpe deg med flyttingen?

Skrevet

SMIL OG VÆR GLA:-) Så fantastisk bra. Nyt dagen!!!!

Skrevet

Synes kunstfag høres så spennede ut, men eg skal mest sannsyneli studere sosialantropoliogi tell neste høst:)

Mamma og Pappa, og noen venninner og kompiser har sagt seg villig som flyttehjelp, så d blir å gå superdupert:)

Skal bli godt å ha ei stooor leiligheit, ho som bor i leiligheita over meg e også alenemor med ei datter på 7-8år, og nærmeste nabohus så e d nettopp en liten familie, me en liten baby som har fløtta inn, så naboan virke kjempe grei:)

Synes at d e litt viktig:)

Også ligg ho bare en liten spasertur bort i fra foreldran mine, glede meg enormt masse no:)

Åj, sia mamman din har født fortidlig så e d jo stor sjanse for at du også gjør d, bra at du får oppfølging!:)

Mitt svagerskap e heilt ulik mamma sine svagerskap, men d e ganske lik alle svagerskapan på pappa si sia, så eg og søstra mi e liksom lik damen på pappa si sia:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...