Yo&La+spire Skrevet 3. mai 2007 #1 Skrevet 3. mai 2007 Trenger vi pass til jenta vår som er nesten 3 mnd når vi skal til England? Tror nok det....de krever jo pass til alle nå....Hvor lang tid tar det? Vi har ikke fått fødselsattesten enda, og det er jo bare en mnd til vi skal reise!
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2007 #2 Skrevet 3. mai 2007 Ville det ikke vært en smule smartere å tatt en telefon til politiet/passkontoret enn å vente på svar på innlegg her??????? Avhengig av hvor du bor så vil det jo variere hvor lang tid det tar å få passet ferdig også så er det det heller ingen andre enn passkontoret i ditt eget distrikt som kan svare på....
#Ariadne# Skrevet 3. mai 2007 #3 Skrevet 3. mai 2007 jenta de trenger eget pass når dere skal til england. pleier å ta 7 -10 dager å lage ett pass.
Yo&La+spire Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. mai 2007 Takk for svar:) Spør her fordi eg får svar innen en time...politiet har eg prøvd å få tak i siden kl 1 idag:) De eg har snakka med har bare bedt meg om å ringe andre og sånn har det holdt på...nå er jo politikontoret stengt.
#Ariadne# Skrevet 3. mai 2007 #5 Skrevet 3. mai 2007 bare hyggelig=) og bare overse sure anonyme.. hehe
Ronja80.mor til 2 Skrevet 3. mai 2007 #6 Skrevet 3. mai 2007 Du må ha pass til den lille ja, og de sier at det tar 7-10 dager, men skjer gjerne kjappere, tok to virkedager for passet til gutten min. Og jeg bor på Geilo, altså ei lita bygd som må sende det videre til Ringeriket.. Men syns det er merkelig at du ikke har fått fødselsattesten enda?? Fikk en sønn 16mai 2006 og da, siden det var noen helligdager etterpå, så tok det litt tid, men fikk det da innen 1,5 mnd, mener jeg. Vi var ihvertfall på tur, med pass, da han var 2mnd. Hadde tatt meg en tur til folkeregisteret for å høre, om du da ikke allerede har gjordt det.
Yo&La+spire Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 3. mai 2007 Hun er bare 1,5 mnd nå da, mente hun er nesten 3 mnd når vi skal reise... Får sikkert fødselsattesten en av de nærmeste dagene nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå