Gå til innhold

Ofte på fjellet..Farlig? (uke 29)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er oppe på en fjelltopp her vi bor...(ca 2640 moh) Bruker ca 20 min og 15 min ned.

Uansett, det er ett bratt fjell så når jeg når ned føles det som om bekkenet løsner.Skal jeg ro ned disse turene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge du ikke faller utfor eller går på mount everest er det vel neppe farlig... bare ta det med ro og ikke press deg så du ikke får problemer med bekkenløsning..

Skrevet

du kjenner nåkk dine egne begrensninger...når det e for vondt stopper du det...er jo den beste måten å gåpå for bekkenet då i fjell å ulent tereng...heldigen du så kan,eg e så ringe i bekkenet eg slide med små turar.....:( kos deg så lenge du orke å forhåpentligvis orker du heile svangerskapet....

Skrevet

Kanskje lurt å få seg et par staver som kan ta støyten på nedadstiginden? Moren min har dårlige knær og fikk et nytt liv på tur med staver, og sist jeg var gravid gikk jeg i fjellet fra hytte til hytte med staver sånn for sikkerhetsskyld.

Skrevet

Takk for tips alle sammen:))

Skrevet

Buker du 20 min opp og 15 min ned Galdhøpiggen (eller et fjell på dets høyde)??? Ikke rart om bekkenet føles litt kranglete da, for det er i overkant fort!

Skrevet

Mener 1640 moh..:)) hehe..

Skrevet

Hehe - så for meg overskriften i lokalavisa: "supergraviden løper Norges høyeste fjell på rekordtid". Synes du er heldig som fremdeles kan gå i fjellet. Savner fjellturer MAX! Har allerede begynt å planlegge neste sesong både med pulk og bæremeis. Masse lykke til videre, både med svangerskapet og fjellturer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...