Gå til innhold

uke38+2 og magen ikke sunket - hjelp!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal magen synke før man kan føde?

Begynner å bli bekymret for overtid for jeg er sååååååååååååååååå lei nå at jeg klarer kun å tenke en dag av gangen, men frykten for overtid kommer innemellom.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe. den kan PLUTSELIG synke, så tror ikke du skal være bekymret. For noen synker den heller ikke.

Min har begynt å synke allerede, den sank alt i uke 30-31, det betyr ikke at fødsel er nært forestående likevel. Har litt med bekkenstørrelse og hvordan baby ligger å gjøre og sånt.

Så ikke tenk på det du. :) bare plei deg selv og før du vet ordet av det ligger du og roper au med rier:) Sunket mage eller ei:)

Skrevet

Er vel ikke alle den synker på? Babyen kommer ut for det :)

Skrevet

Det trenger ikke ha noe å si.. Da jeg skulle ha førstemann sank ikke magen før vannet gikk, alle, inkludert legen trodde jeg ville gå over tiden, men jeg fødte 13 dager før termin jeg!

Siden ungen lå såpass høyt da fødselen startet ble åpningstiden ganske lang da, men riene var helt til å leve med, det gikk fint.. Lykke til!

Skrevet

Jeg er 38+5 og magen min har heller ikke sunket. Kan ikke huske at den gjorde det sist heller og da fødte jeg til termin.

Skrevet

Har aldri opplevd at magen har sunket før jeg har vært i fødsel jeg :-) Og sist kom han en uke før termin og jeg vandret rundt med rier og baby oppunder ribbena og jordmor mente at dette kom til å ta all verdens tid siden riene var så korte og uregelmessige. Hun fikk sjokk da hun fant full åpning kan man trygt si, først ta hun tok vannet sank babyen ned og kom ut på tre pressrier, så det var ikke noe problem at magen ikke var sunket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...