Gjest Skrevet 3. mai 2007 #1 Skrevet 3. mai 2007 Gutten min på 5 mndr er veldig hard i magen, og fikk tips her i dag om sviskemos. Har gitt han litt. Men hvor mye kan man egentlig gi? Og hvor ofte?
Møøø Skrevet 3. mai 2007 #2 Skrevet 3. mai 2007 Snuppa mi er 7 mnd og jeg tømmer litt over grøten hennes jeg, 2 ganger om dagen, blir vel kanskje 1-2 ss tenker jeg. hun er ikke hard i magen lenger nå ;o)
Gjest Skrevet 3. mai 2007 #3 Skrevet 3. mai 2007 ok, takk:) ga han ca 2 ss til morgenen, og 2 igjen nå. Håper ikke jeg har gitt for mye da....
24timersmamma Skrevet 3. mai 2007 #4 Skrevet 3. mai 2007 Hei! Vi har en aktiv pjokk på snart 8 mnd, som har fått sviskepure, eller sveskmos (som faktisk Nestlè kaller sin... siden han begynte å spise grøt litt over 4 mnd. Han tømmer ett glass på en dag, dvs ca 1/2 glass etter et måltid, evt litt i grøten også. Og han bæsjer 1-2 ganger om dagen. Så tror ikke 4 ss er for mye.... Du vil nok merke det godt på han om du gir for mye, da kommer det ut igjen! Lykke til.
katoes Skrevet 3. mai 2007 #5 Skrevet 3. mai 2007 Jeg gir jenta mi på 7 mnd ca. ett kvart glass til dessert hver dag. Det funker veldig bra her...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå