Gå til innhold

Ehhhhh håper noen kan svare meg her...

Anbefalte innlegg

Skrevet

I det siste så har jeg liksom kjent at det "banker" i underlivet liksom... Veit liksom ikke helt hvordan jeg skal beskrive det, men det kjennes så rart ut.. Er ikke vondt eller noe sånt når jeg kjenner der, hmmm gudene veit hva det er... Noen som har peil???( er i uke 35)

Velger å være anonym nå ja :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har hatt det slik en stund jeg også tror det er babyen som ligger å "slår" forsiktig kansje hikker.

Skrevet

Hvis det er taktfast dunking er det nok bare knøttet ditt som hikker... :) Dette er min nr 3, og de har hikka masse på slutten alle tre... :) Tyder på at h*n drikker,iallefall. :)

Skrevet

Det er ikke hikking for det kjenner jeg veldig godt..

Nei det er så vanskelig å forklare, men det er akkurat som om det liskom "sprenger" der nede, og det kan virke som det er litt ømt på en måte, men kjenner liksom ikke noe når jeg trykke der.... Er ikke hele tiden men dukker opp sånn nå og da.. (virker liksom som om det "sitter" i kjønnsleppene igrunn...)

HI

Skrevet

Kan det være økt blodtilstrømning da tro? Ting blir gjerne litt i klem der nede vettu, og da kan det kanskje føles sånn?Sikkert ikke farlig nei, bare ubehagelig. Men du kan jo nevne det til jordmor neste gang =)

Skrevet

Ja det kan det jo være, de har jo blitt større enn før graviditeten... Kan høre med JM neste gang jeg skal dit..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...