Carnation, nummer to i juli :) Skrevet 3. mai 2007 #1 Skrevet 3. mai 2007 Hei Jeg har lett litt rundt for å finne ut når Folkeregisteret har tenkt å sende ut personnummer for sønnen vår, men ikke funnet noe annet enn at det blir sendt i posten... Når fikk dere tilsendt personnummer?
snartmammapåny Skrevet 3. mai 2007 #2 Skrevet 3. mai 2007 Min ble født 12.4 og ble tildelt personnr den 25.4. Det tok altså 13 dager før de tildelte det. Men har ikke fått papirene ennda da, da de har klart å sende de til min gamle adresse, så må vente på at posten videresender de..
Gjest Skrevet 3. mai 2007 #3 Skrevet 3. mai 2007 Vi fikk det aldri tilsendt av trygdekontoret, men på lappen fra folkereg stod det:)
Elinemor1 Skrevet 3. mai 2007 #4 Skrevet 3. mai 2007 Jonas ble født 3. april og vi har ikke mottatt personnr enda..:-( Ting tar tydeligvis veldig lang tid :-(
Tipp topp Skrevet 3. mai 2007 #5 Skrevet 3. mai 2007 Hvis dere ikke har fått skjema om navn fra folkeregisteret etter 3-4 uker så ring og hør. Vår sønn "falt nemilig ut av hele samfunnet" da sykehuset hadde glemt å sende inn papirer på han. Det resulterte i at han ikke fikk personnummer før han var over 4 mnd etter utrolig mange tlf samtaler til div kontorer.Han fikk feks ikke barnetrygd før han var 5 mnd og de truet med å stoppe utbetalingen av permisjonspenger da jeg i følge NAV ikke hadde fått barn.
Anonym8579 Skrevet 3. mai 2007 #6 Skrevet 3. mai 2007 Vi fikk navneskjema fra folkeregistert etter 6 uker, der sto jo personnr. me vi sendte det jo inn igjen uten å skrive det ned Fødselsatesten fikk vi etter 3 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå