Bibi m/2 nå (",) Skrevet 3. mai 2007 #1 Skrevet 3. mai 2007 Andre som opplevde rundt omkring uke 33 ble alt så mye tyngre, og mer stress....? Har egentlig hatt det kjempe greit, helt til nå....nå er jeg plutselig kjempe gravid...trøtt, fort anpusten, stress og gjøre hjemmearbeid osv...:/ Rart så fort det plustelig kom da!!
mor til snart 3:o) FØDEKLAR:) Skrevet 3. mai 2007 #2 Skrevet 3. mai 2007 er også i uke 33, føler det helt likt:( klarer nesten ikke gjøre husarbeid har blitt såååå stor, og bare jeg bøyer meg litt får jeg sånn halsbrann. Er veldig plaget med halsbrann, ingenting funker jeg kan ikke drikke noe annet en vann og melk til mat:( gleder meg til h*n kommer ut:o)
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. mai 2007 Hei mor til snart 3:o) Samme her med den halsbrannen....føler meg slem til tider fordi jeg håper han kommer litt før tiden...ikke primatur, men her kom 1.mann 20 dager før tiden, håper litt på det denne gangen og....*slemme,slemme meg!* La oss håpe at ventetiden hvertfall vil gå litt fort Lykke til videre !! bibi:)
mor til snart 3:o) FØDEKLAR:) Skrevet 3. mai 2007 #4 Skrevet 3. mai 2007 Nei da du er ikke slem, de andre svangerskapene var helt ok men nå har jeg liksom fått alle plagene, men skal ikke klage. Ja, det har jo gått fort til nå så håper den siste tida går like fort:) jeg gikk 10 dager over med nr 1 og 5 dager før med nr 2:) Lykke til du også)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå