Gå til innhold

Kan ikke noen hjelpe meg....

Anbefalte innlegg

Skrevet

og sende over noen JÆVELIG vonde smerter/rier og litt vann....

Klar for at noe skal begynne å skje jeg, 5 dager over så nå venter jeg bare!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

send til meg ogsaa!!!! jeg vil saa gjerne foede naa! begynner aa taere paa dette. blitt saa deppa...griner jo for alt og ingenting...veldig ulikt meg.

Skrevet

haha, føler meg lik deg.... gråter aldri, men bare noen sier "BØ" til meg nå, da renner det strie stømmer...

Skrevet

ja, det er saa slitsomt. foeler meg jo helt nervevrak for tiden. naar ska du paa overtidskontroll da? kjenner du noe som helst som tyder paa at gutten din har tenkt seg ut? Jeg foeler meg helt sikker paa at min kar maa baade hales og draes ut av meg! heheheh

Skrevet

Skal på kontroll på helsestasjonen i morgen. Ingenting som tyder på at noe er i gang med å skje heller nei... Litt kvalm og varm, det er det eneste.. Men kaste opp/svette ut babyen skal man da ikke;) haha Så venter bare på å få vondt i magen/ryggen jeg eller at vannet går...

Men får bare smøre meg med tolmodighet, første termin jeg fikk var 5 mai, så ble den flyttet en uke tilbake, til 28 april. Så kanskje de tok feil, kanskje min egentlige termin er 5 mai...?

Men er i hvertfall overtid fra og med 12 mai, så innen da har det forhåpentligvis skjedd noe, eller at jeg blir satt i gang?

Mamma gikk 10 og 12 dager over, så hvis man "slekter" på sin mors sv.skap har jeg fortsatt noen dager igjen...

Skrevet

Det samme skjedde meg. jeg har mens-termin i dag! :) og ble flyttet til 29. april. mamma gikk ogsaa over med alle sine barn, saa er ikke mye hjelp aa faa fra den kanten nei. :P

ohh, hadde vi skulle svettet eller spy barna ut saa hadde jeg vaert mamma for leeenge siden! :)

Jeg skal paa overtidskontroll paa sykehuset paa tirsdag. om ingenting har skjedd til da (9 dager over) haaper jeg de vil sette meg igang. Lillegutten min beveger seg nesten ikke, saa jeg haaper de ikke vil tvinge meg til aa vente lengre enn det.

Skrevet

Hmm, det har ikke jeg fått noe tilbud om. Overtidskontroll på sykehuset, hmmm...?

Her er det helt omvendt, han er så å si i 120 hele tiden. Så merker godt til han...

Ellers så skal vi i konfirmasjon på søndag, så får se da om vi kommer oss dit. Typisk at jeg går over nå og føler alt er bra, så kommer søndagen og det braker løs....

Nei, må ikke si sånn, fordi da skjer det ikke... heheh

HAN kommer IKKE før søndag..

Skrevet

ja, jeg var til jordmor i gaar og da sa hun at fra naa av ville det vaere sykehuset som skal ta kontroller paa meg. hun bestile time til overtidskontroll, hvor det skal sjekker om morkake og fostervann og alt er som det skal. men da faar du sikkert time neste gang du er hos jordmor. :) jeg tror det er vanlig ihvertfall.

ja, det ville jo vaere kjempekomisk om vannet gikk midt under seremonien da! hohoho ser for meg oppstandelsen! :D

saa heldig du er som kjenner mye bevegelse. skulle oenske min ogsaa kunne velte seg litt rundt for aa berolige meg om at alt er bra. Jeg har vaert paa sykehuset en gang paa sjekk pga lite liv. lillegutten har det fint han. det er visst bare fryktelig fryktelig rangt der inne! :S

Skrevet

Okey, så da er det mulig jeg blir henvist til sykehuset fra og med i morgen/neste uke av da. Hvis ikke noe skjer...

Nei, gud gleder meg kjempemasse nå. Kan ikke si jeg er sånn kjempelei, bare gleder meg så masse til å se han at jeg blir lei.

Mentalt/psykisk har jeg bare gått gravid i 7 mnd, da jeg ikke fant det ut før etter 2 mnd. Så har fortsatt litt å gå på, før jeg har gått like lenge som de som finner det ut med en gang;)

Hodet var ikke festet forrige fredag, men mulig det er det nå?

De siste to dagene har jeg kjent sånn "stikking" og vridninger nede i underetasjen;p så kanskje jeg slipper sånn "splætte" vannavgang. Håper på det;)

Skrevet

hihih ja, det skal vaere litt av et sjokk midt i en konfrmasjon aa bare poese ut masse vann mellom beina! :o)

jeg tror jeg var 7 uker paa vei da jeg fant ut at jeg var gravid...var visst litt blind paa alle tegnene....jeg trodde jo ikke det ville gaa saa fort aa bli gravid. ble gravid 10 dager etter siste pille (og 2 uker etter at vi giftet oss), og trodde vell egentlig bare at mensen ble litt forsinka pga at jeg hadde gaatt paa pillen saa lenge. :) men da jeg fikk omgangssyken hver morgen saa fikk jeg mistanke! :o)

hodet her er heller ikke festet...men hun sier det er nesten festet, og det har hun sagt i en maaned naa. saa tror ikke han har tengt aa skru seg helt fast. :) men det er laaangt nede ihvertfall sier hun...og det er vell bra?

har du blitt strippet eller sjekket modning paa? jeg fikk sjekket modning for en uke siden og da var jeg ikke moden i det hele tatt. har ikke blitt stripet.

Det er vell egentlig det som gjoer meg le ogsaa. jeg har jo ingen plager og merker jo knapt at jeg er gravid...men jeg veit jo at jeg har en liten en der inne, og jeg lengter saa faelt etter aa faa moete han. :o) sitter her og tenker at jeg kunne hatt en baby i armene mine naa... ohh...jeg gleder meg saa utrolig mye naa! :o)

Skrevet

Sånn var det med meg også. Fant ut at jeg var gravid i uke 7.5, men det viste seg at jeg var 8.5 uke på vei. Hadde ikke lagt merke til noen av tegnene. Men tenker jeg tilbke på det nå, så var det en del tegn der. Jeg bare forbandt dem ikke med at jeg kunne være gravid.

Luktesansen ble 120 ganger bedre, gikk å brakk meg fordi jeg syntes det luktet fisk og reker over alt. Ømme pupper/pupper som vokste. Tisset en hel del;)

Så tegnene var der, jeg bare tenkte ikke over det!

Helt til den morgenen kom da jeg kastet opp. Da var det en venninne som nærmest tvang meg til å ta en test. Fordi jeg ville ikke ta en test, var unødvendig i følge meg. Fordi gravid det var jeg i hvertfall ikke... hehe, men det var jeg... Etter to tester, en hjemmetest og en hos legen + ul så skjønte jeg at, jo gravid det var jeg:)

På beskrivelse av hode i helsekortet står det HKF og HB.

Sist fredag skrev hun HB, eller har det vært HKF i 1 1/2 mnd.

Så får se i morgen;)

Ikke blitt strippet eller sjekket modning på nei... Har ikke bedt om det, helsesøster/jordmor har heller ikke spurt meg om det.. Føler ikke at jeg har noe behov for at hun jm jeg går til skal gjøre det. Okey å snakke med og sånn, men vil ikke at hun skal gjøre noe annet. Virker så surrete... Gått til hun i 7 mnd, og enda hver jævla gang når jeg kommer spør hun, hvor mye veier du nå da?

Og jeg svarer som vanlig "jeg veier meg her jeg...."

"Å ja, stemmer det, hehe..."

surrehue...

Venter til jeg evt. får henvisning til sykehuset, om jeg får det. Så kan vel evt. sjekke det om jeg ber om det...

Skrevet

heheheh min sier alltid "ja, bare hopp paa vekta du" hvorpaa jeg svarer...ehm, jeg veier meg hjemme paa morran. :) hihi Min jordmor ville opp aa sjekke om hodet var festet...for det var saa vanskelig aa skjekke det utenpaa...da jeg ikke greide ligge stille i det hele tatt! hehehhe hun kunne dytte litt i det og skreiv hkf...har staatt det siden. :) hun skjekket samtidig modning (og det var jeg jo ikke) men hun strippet ikke.

Ja, dagen foer jeg fikk "omgangssyken" lo jeg godt av meg selv der jeg laa paa soffan og prompa i tide og utide.... hehehhe gubben syns jo jeg hadde vaert litt vel gassete i det siste. :) i tillegg var jeg jo paa do flere ganger i timen og lurte paa om jeg hadde faatt meg en smertefri urinveisinfeksjon. heheh men gravid....neeeeeei! :P

Skrevet

oi, hvorfor ble den anonym? jaja...det var ihvertfall meg da! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...