Gå til innhold

Snuppa på 6 uker åler seg framover...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er veldig sterk i hodet, og "setter" seg opp på albuene når hun ligger på magen. Hun sparker også skikkelig fra med beina og dermed så "kryper" hun på en måte framover...

Er det for tidlig ennå? Skal hun få lov til å holde på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La henne holde på. Frøkna mi på 17 dager kryper også fremover og har gjort det lenge. Hun legger seg bakover når hun ligger på brystkassen og skal rape hvis hun vil ha mer mat. Noen forstår ikke at de er babyer og ikke skal gjøre sånt enda.

Det er bare bra at de får muligheten til å utfordre seg selv fysisk når de selv er klare for det. Det finnes nok av de barna som ikke får muligheten til det.

Skrevet

Berta mi kjør også sånn. Løtftet og holdt hodet sitt med en gang hun var født hun. Sterke, friske bebiser vi har!

Skrevet

Til HI, lurer du VIRKLELIG på om du skal la henne få holde på? Eller vil du bare skryte litt men ville ikke at folk skulle tro at du skryter så du formulerte det til et spørsmål?

For dette er det dummeste spørsmålet jeg har hørt på lenge!

Skrevet

Hehe, dumt spørsmål? Ja, kanskje... Men jeg lurte faktisk på det!!

Den eldre garde (les, mine svigerforeldre) mener at hun er altfor liten og skjør til å holde på sånn! De fyker til med en gang hun løfter hodet og anstrenger seg litt...

Kommer akkurat fra helsestasjonen nå og spurte om det samme der.

Helsesøster sa at det var vanlig å tro det for noen år siden og at det ikke var rart at mine svigerforeldre mente dette...

Men som dere svarer over her; jeg skal bare la henne holde på :o)

Så, Anonym: beklager at jeg gjorde deg oppgitt med mitt enormt dumme spørsmål, hihi...

Skrevet

Enig med anonym her, det er tydelig at dette innlegget var bare for å skryte!

Skrevet

Hvorfor skal jeg skryte av noe ho gjør som kanskje ikke er bra for henne i det hele tatt?

Jeg er førstegangs og temmelig grønn på dette, derfor spør jeg...

Og når jeg blir fortalt at dette overhodet ikke er bra og kan ødelegge skjelettet og gud vet hva, ja er det rart jeg blir usikker da???

Og hvorfor er dere anonyme?

Skrevet

Og hvorfor i all verden kan hun ikke få lov til å skryte da? Man må vel få lov til å være stolt av sine egene barn, det er i hvert fall jeg. Skryter av snuppa mi hele tiden jeg:-)

Skrevet

Selvfølgelig er det lov å skryte! Syns bare at det er teit når hun dekker over med et dumt spørsmål.

Skrevet

så flink hun er!=) la henne holde på!

..rart alt skal bli snudd til det negative her????

Skrevet

flink hun er:)

sånn holdt emilie på også...det første hun gjorde når hun ble lagt på brystet mitt etter fødselen var å løfte hodet...da ble jeg stolt da hehe

Skrevet

Ja, merkelig, men sånn er det visst bare her inne har jeg skjønt. Vi får bare le... he, he, he:-)

Skrevet

Kjempe flink jente du har:)

Jenta mi er 8 uker og har også alltid vært sterk i nakken. Løftet hodet når hun var en dag gammel og kryper som bare det nå..Skryte skryte skryte..;)Jeg måtte bare;)

Bare la henne holde på du,viser jo bare at hun er sunn, frisk og flink,og har en flott utvikling:)

Skrevet

Ja, nå som jeg vet at det bare er kjøre på med "krabbing", kan jeg vel si at jeg er stolt jeg også da, hehe...

(Og hadde jeg vist det FØR jeg hadde skrevet innlegget, hadde jeg ikke pakket det inn i et spørsmål (o;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...