Anonym bruker Skrevet 3. mai 2007 #1 Skrevet 3. mai 2007 ...som lukter noe aldeles forferdelig ;-) Innimellom ser det ut som om det gjør litt vondt også... Er det mest sannsynlig noe jeg spiser? Jeg drikker ammete som skal være bra for diebarn med luft i magen, noen andre forslag?
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2007 #2 Skrevet 3. mai 2007 tenk over hva du spiser og se om hun er bedre noen dager enn andre? jeg kunne ikke spise løk, brokkoli eller drikke noe med kullsyre.... prøvde meg på ammete jeg også, mendet fungerte ikke her!!!! Ellers er det vanlig at de små promper mye...og det kan lukte ja... er avføringen hennes med noen mørkegrønne "flak"? det er et tegn på luft i magen - for tarmene er så ømfindtlige før de er 3mnd - hvor gammel er hun da???
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2007 #3 Skrevet 3. mai 2007 Hun er 7 uker... Har bare "sennepsbæsj", ikke noe grønne flak i... Takk for svar!!
Carnation, nummer to i juli :) Skrevet 3. mai 2007 #4 Skrevet 3. mai 2007 Hei, hei Vi har også slitt litt med at Elias har hatt mye vondt i magen pga luft, han er snart fire uker, så det er vel litt som skal gå seg til nede i den lille magen. Vi har brukt noen dråper som heter Minifom som kjøpes på apoteket. Gi 10 dråper før hver amming. Har også blitt anbefalt og brukt både amme-te og fenikkel-te, begge kjøpes på helsekosten. Totalt sett har det blitt mye bedre for oss, så kanskje noe av dette kan hjelpe dere også? Lykke til
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2007 #5 Skrevet 3. mai 2007 Har hørt om Minifom, men leste her inne for ikke så lenge siden at det visstnok ikke var bra å gi...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå