Gå til innhold

Skal stingene bare "forsvinne"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mine sting kommer ut hele tiden. Trådene stikker ut liksom. Har måttet klippe de av flere ganger, for de gnager jo sånn. Er 4 uker siden fødselen nå. Hvor lang tid skal det egentlig ta før de er borte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener det var rundt den tiden da mine sting ble borte... Fant noen trådrester i bindene noen dager på rad :o)

Er nå 6 og en halv uke siden fødsel og jeg tok en smugtitt der igår, stingene er nå borte (men det ser litt sånn "katastrofeområde" ut der ennå, hehe)

Skrevet

Huff, jeg tørr ikke se jeg. Men tror stingene er borte, kjenner ingenting til de.

Skrevet

var med en tråd på papiret for en ukes tid siden hos meg. Men har ikke turt å sett der nede... hehe. Er 4 uker siden min fødsel også. Kjenner ikke noe til trådene da, så vil tro de er borte.

Skrevet

Jeg tok haste-ks, og ble jo naturligvis sydd da...

Stingene mine skulle forsvinne av seg selv, men jeg måtte likevel dra til fastlegen og få klippet vekk enden, som stakk ut fra magen. For den bare satte seg fast i såret, og grodde fast der og ble betent, hele tiden. Når de klippet vekk enden, forsvant resten inn. Så da har ikke jeg vært plaget.

kan jo være det er mulig å gjøre noe lignende med deg, kanskje?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...