Anonym bruker Skrevet 3. mai 2007 #1 Skrevet 3. mai 2007 uten å få "sting" i magen? hva er det egentli? gjør så utroligt vond når eg går.. trenger ikke gå så langt før det kommer. 2-300 m.. flere??
Solskinnsjenta Skrevet 3. mai 2007 #2 Skrevet 3. mai 2007 Jeg får kynnere om jeg går 50 m i normalt tempo. Må gå i halv fart for å unngå det Det kan være det du kjenner. Prøv å sakke ned på tempoet, så pleier det å gå over. Lykke til =)
scubagirl med scubababy Skrevet 3. mai 2007 #6 Skrevet 3. mai 2007 Jeg kan gå nesten så langt jeg vil. Har nok ikke samme "hurtige tempo" lenger, men vi har hund som vi har med og da blir det jo noen tissestopp langs veien. Merker noen ganger at magen blir hardere når jeg går, men det er ikke vondt eller noe. Merker at kroppen er mer ledig og lett når jeg er mye i bevegelse. Så jeg håper at jeg både orker og gidder gå så mye som jeg gjør nå utover i svangerskapet også. Er 25+4 på vei nå.
ana baroma Skrevet 3. mai 2007 #7 Skrevet 3. mai 2007 Bare jeg tar det rolig kan jeg gå mange km uten å kjenne noe. Men passer på at jeg ikke går rett fra matboret;) Da kommer både halsbrann, sting og vondter både her og der:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå